کد مطلب: ۴۵۳۱۴۲

قیمت فروش دلار افزایش یافت / نرخ ارز نیمایی در ۱۰ خرداد ماه ۹۹

قیمت فروش دلار افزایش یافت / نرخ ارز نیمایی در ۱۰ خرداد ماه ۹۹

آخرین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به هشتم خرداد ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار ۱۶ هزار و ۴۰۴ تومان اعلام شد و این در حالیست که قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان رقم خورد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به هشتم خرداد ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با افزایش ۶۱۷ تومانی، ۱۶ هزار و ۴۰۴ تومان اعلام شد، همچنین نرخ خرید دلار نیز ۱۵ هزار و ۷۹۵ تومان اعلام شد که نسبت به روز چهارشنبه ۳۴۶ تومان کاهش یافته و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۷ هزار و ۱۰۰ تومان است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.