کد مطلب: ۴۴۷۹۳۴

قیمت فروش دلار نیمایی افزایش یافت / نرخ ارز نیمایی در ۱۶ اردیبهشت ۹۹

قیمت فروش دلار نیمایی افزایش یافت / نرخ ارز نیمایی در ۱۶ اردیبهشت ۹۹

آخرین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به پانزدهم اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار نیمایی رقم ۱۵ هزار و ۳۶۱ تومان اعلام شد که نسبت به دیروز ۱۵۶ تومان افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به ۱۵ اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار رقم ۱۵ هزار و ۳۶۱ تومان اعلام شده که نسبت به آخرین رقم اعلامی ۱۵۶ تومان معادل یک درصد افزایش یافته، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز مربوط به ۱۴ اردیبهشت ماه است که ۱۵ هزار و ۱۱۶ تومان رقم خورده است و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان بوده است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عامل تموم گرونی ها خود دولته