کد مطلب: ۴۵۰۱۸۶

قیمت دلار نیمایی وارد کانال ۱۶۰۰۰ تومانی شد / نرخ ارز نیمایی در ۲۷ اردیبهشت ۹۹

قیمت دلار نیمایی وارد کانال ۱۶۰۰۰ تومانی شد / نرخ ارز نیمایی در ۲۷ اردیبهشت ۹۹

آخرین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به ۲۵ اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با ورود به کانال ۱۶ هزار تومانی، ۱۶ هزار و ۱۴۸ تومان اعلام شد و این در حالیست که آخرین قیمت دلار صرافی ملی ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به بیست و پنجم اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با افزایش ۵۰۰ تومانی و عبور از مرز ۱۶ هزار تومانی رقم ۱۶ هزار و ۱۴۸ تومان اعلام شده، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز ۱۵ هزار و ۳۳۱ تومان اعلام شده و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت سکه وطلا بسیار فزاینده و خارج ازحد است این مشکل بزرگی برای اکثریت است چرا باید دنیای کنونی چنین باشد