کد مطلب: ۴۵۱۱۹۳

قیمت دلار نیمایی به کانال ۱۶ هزار تومان رسید / نرخ ارز نیمایی در ۳۱ اردیبهشت ۹۹

قیمت دلار نیمایی به کانال ۱۶ هزار تومان رسید / نرخ ارز نیمایی در ۳۱ اردیبهشت ۹۹

آخرین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به دیروز ۳۰ اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با رشد ۲۳۳ تومانی به ۱۶ هزار و هشت تومان رسید و این در حالیست که جدیدترین قیمت دلار صرافی ملی ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جدیدترین نرخ ارز در سامانه نیما مربوط به سی‌ام اردیبهشت ماه است که بر این اساس نرخ فروش دلار با رشد ۲۳۳ تومانی به ۱۶ هزار و ۸ تومان رسید، همچنین تازه‌ترین نرخ خرید دلار نیز پس از افزایش ۴۱۹ تومانی، ۱۶ هزار و ۱۰۴ تومان اعلام شده و این در حالیست که آخرین رقم اعلام شده نرخ دلار در صرافی ملی ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان است.

گفتنی است، در اردیبهشت ۹۷ بانک مرکزی از سامانه‌ ای به نام سامانه ارز نیمایی رونمایی کرد که این سامانه با هدف بهبود بخشیدن به بازار ارز و واردات کالا از طرف بانک مرکزی شکل گرفت.

براساس گزارشات بانک مرکزی تمامی خریداران متقاضیان بازرگانان و واردکنندگان کالا و تمامی فروشندگان و تامین کنندگان ارز و تمامی صرافی‌ها صادرکنندگان کالا باید برای تامین ارز پس از ثبت سفارش برای ورود کالا به درخواست خود را در این سامانه ثبت کنند و به فروش ارز حاصل از صادرات کالا در این سامانه بپردازند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا طبق قانون به دانشجو خارج از کشور که در غربت هستند وقرار است که به ایران خدمت کنیم ارز نمی دهیم ولی سیگار بلی؟؟؟