کد مطلب: ۴۹۴۰۵۳

اولین نرخ بازار متشکل ارزی امروز چهارم آذر ماه

اولین نرخ بازار متشکل ارزی امروز چهارم آذر ماه

قیمت ارز در بازار متشکل ارزی امروز اعلام و بر این اساس رقم 24 هزار و 940 تومان برای نرخ دلار تعیین شد، همچنین دلار در سامانه سنا نیز 25 هزار و 189 تومان معامله می‌‌‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه بازار متشکل معاملات ارز ایران، از 26 آبان ماه نرخ ارز در این بازار اعلام می‌شود.

قیمت دلار در بازار متشکل ارز ایران امروز چهارم آذر ماه، 24 هزار و 940 تومان و قیمت یورو در این بازار 29 هزار و 471 تومان تعیین شد.

نرخ خرده فروشی ارز در سامانه سنا نیز امروز اعلام شد که بر این اساس دلار 25 هزار و 189 تومان و یورو 29 هزار و 765 تومان قیمت خورد.

متشکل ارزی 4 آذر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کاهش حتمی و چشمگیر قیمت ارز رو داریم اما باشیب ملایم به این چند نشانه . برگشت به برجام ، شکسته شدت فشار حداکثری روی ایران و کشورهای دیگه . برگشت پولهای بلوکه شده ، واکسن کورنا و به تبعه آن سقوط آزاد قیمت طلای جهانی و سعود قیمت نفت به ۸۰دلار و راه افتادن اقتصاد جهانی ، وافزایش فروش نفت کشور و برگشت کشورها به بازار داخلی همه این نوید رو خواهد داد که ارزان خواهد شد اون هم به طور حتم ‌. به قشر مرفه کاری نداریم فقط یک توسعه به قشر متوسط و ضعیف که پسنداز خود رو تبدیل به طلا و ارز و خودرو کردن زودتراقدام به فروش بکنن تا بیشتر از این ضرر نکنن وگرنه برای قشر مرفه مشکلی پیش نمیاد چون سود کلان رو بردن . هر روز کمتر از دیروز خود دانید