کد مطلب: ۲۷۷۴۶۰

نرخ سوخت ناوگان باری ایران در مرز ترکمنستان اصلاح شد

نرخ سوخت ناوگان باری ایران در مرز ترکمنستان اصلاح شد

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: نرخ شناور سوخت مرزی ارائه شده به رانندگان خودروهای باری ایران که به ترکمنستان سفر می‌کنند اصلاح شد و به قیمت لیتری شش هزار ریال کاهش یافت.

ابراهیم نصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این نرخ سوخت در این محل 9 هزار ریال بود اما از این پس رانندگان می‌توانند تا هر میزان که نیاز باشد با نرخ جدید سوختگیری کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی در ادامه نرخ شناور سوخت را در مرز افغانستان متفاوت اعلام و بیان کرد: بر اساس تصمیم جدید رانندگان ناوگان ایرانی هنگام ورورد به ترکمنستان باید مابه التفاوت سه هزار و 500 تا شش هزار ریال را برای هر لیتر گازوییل بپردازند.

او همچنین ازعرضه لاستیک سهمیه‌ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل خبر و ادامه داد: اخیرا توزیع لاستیک به انجمنهای صنفی رانندگان واگذار و عوامل توزیع نیز مشخص شده‌اند. رانندگان می‌توانند با مراجعه به انجمن صنفی خود از این تسهیلات استفاده کنند.

پارسال 30 میلیون تن بار توسط 40 هزار راننده خراسانی با 37 هزار دستگاه وسیله نقلیه در حوزه حمل و نقل بار جاده‌ای در بخش داخلی و بین المللی جا به جا شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.