کد مطلب: ۶۷۰۰۷۵

نرخ شهریه مدارس غیر دولتی اعلام شد/ شهریه ۲۵ میلیونی در مقطع ابتدایی

نرخ شهریه مدارس غیر دولتی اعلام شد/ شهریه ۲۵ میلیونی در مقطع ابتدایی

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گفت: حداکثر شهریه ثابت در مقطع ابتدایی ۲۵ میلیون تومان، در مقطع متوسطه اول ۳۳ میلیون تومان و در مقطع متوسطه دوم ۳۵ میلیون تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نرخ شهریه مدارس غیر دولتی از ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان است.

به نقل از خبرنگاران‌جوان ، احمد محمودزاده گفت: شهریه اعلام شده در سامانه شهریه ثابت است و مدارس می‌توانند ۳۸ درصد از این شهریه را نیز به عنوان شهریه فوق برنامه دریافت کنند.

هزینه سرویس و غذا و لباس دانش آموزان جزء شهریه محسوب نمی‌شود و به عهده اولیاست.

وی گفت: حداکثر شهریه ثابت در مقطع ابتدایی ۲۵ میلیون تومان، در مقطع متوسطه اول ۳۳ میلیون تومان و در مقطع متوسطه دوم ۳۵ میلیون تومان است، مدارس اجازه دریافت مبلغ بیش از نرخ مصوب شده را برای شهریه ثابت ندارند.

محمود زاده گفت: خانواده‌هایی که بیش از نرخ مصوب پرداخت کردند می‌توانند شکایات خود را به سامانه مشارکت‌ها دات آی آر اعلام کنند و شهریه اضافه دریافت شده باید به خانواده‌ها بازگشت داده شود.بیش از ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز شهریه امسال مربوط به کیفیت آموزش و پرورش در هر مدرسه است.

رئیس سازمان مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گفت: شهریه مصوب مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده در سامانه mosharekatha.ir قرار گرفته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • هلن

    چرا قشر ضعیف جامعه نتونن مدرسه خوب برن؟!
    من خودم ابتدایی رو مدرسه غیر انتفاعی خوندم و کلاس ششم نشستم درس خوندم و تیزهوشان قبول شدم با شهریه متوسط ۱۰ برابر مدارس غیر انتفاعی از تحصیل فوق عالی بهره مند شدم!!!
    الان توی شهر ما بچه ها دنبال یه مدرسه هستند که مثل تیزهوشان باشه…

  • الهام

    مردم را تشویق به فرزند آوری کنید هزینه های تحصیل و زندگی و رفاهی کاملا مجانی است

    • ناشناس

      این دقیقا سیاسته که مردم هرچه بیشتر فقیر بشن

    • پونه

      این دقیقا سیاسته که مردم هرچه بیشتر فقیر بشن

    • ناشناس

      هزینه مجانی رو باید تو خواب ببینیم همه فقط به فکر منافع خودشون هستن انقدر گرونی میشه

  • ناشناس

    دروغ میگویند در سامانه هیچ شهریه ای بارگذاری نشده

  • ناشناس

    سلام ،به نظر من نباید هیچ کس به مدارس غیر انتفاعی بره تا مجبور بشن مدرسه ی دولتی بسازند و معلم ها رو استخدام کنن،وقتی به مدارس غیر انتفاعی رو یز بیاریم دولت میگه می تونن از پیش بر بیان حا لا به هر نحوی شده با قرض،وام ، قسط بندی …ولی اگه همه یا اکثریت از این کار صرف نظر کنن دولت به فکر میرفته

  • ناشناس

    من حاضرم شهریه زیاد پرداخت کنم ولی امنیت روحی و روانی بچه ام حفظ بشه .در کلاسهای بالای سی نفر هیچ آموزشی در چهل و پنج دقیقه داده نمیشه و گناه بچه من چیست که باید متحمل کم کاری و بی بند و باری اولیایی بشه که بچه شون همه چیز رو در فضای مجازی یاد گرفته و در کلاس به نمایش میذاره .

  • ناشناس

    کاش به مدارس دولتی یه سری می زدید ببینید بچه های ما چند نفر تو کلاس نشستن هروقت دخترم می بینم با این همه استعداد که نتونستم براش اون چیزی که لیاقتش فراهم کنم شرمنده میشم ما که نه پولی داریم نه امیدی جز خدا

    • ناشناس

      همین طرز تفکرت باعث شده افرادی مسئولیت کشور رو به عهده بگیرند که هرطور میخوان باهامون رفتار کنند

  • ناشناس

    سلام. آقا چقدر دروغ میگین. هنوز هیچی روی این سایت بارگذاری نشده.

  • ناشناس

    ندانستن شما دلیل بر نبودن نیست. بیشتر این هزینه ها رو دوش تهرانی هاست. تازه همینی هم که تو سامانه مثلا گذاشته شده مربوط به سال 1400 هست. وقتی دولت میگه تا 38 درصد هم به عنوان فوق برنامه بگیرید این یعنی اینکه شهریه متوسطه دوم تو تهران 50 میلیون هست.

  • ناشناس

    چرا اینقدر نرخ غیر دولتی بالا هستش،طرف دانشگاه آزاد پزشکی میخونه ،اینقدر ۶زینه نمیکنه

  • ناشناس

    ای کاش این مدارس غیر انتفاعی جمع میشد زمانهای قبل این مدارس نبود و همه دولتی بود الان به نفع شونه غیر انتفاعی زیاد باشه دولتی هزینش بالاست چه برسه به غیر دولتی هر کاری میشه به ضررمردمه الان دولتی‌ها چقدر شلوغه مدارس دولتی را کم کردن چون به نفع شونه