کد مطلب: ۲۱۳۳۴۰

نرخ کارمزد سال ۹۶ جایگاه‌داران سوخت تعدیل شد

نرخ کارمزد سال 96 جایگاه‌داران سوخت تعدیل شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ذخیره‌سازی بنزین و گازوئیل برای تعطیلات نوروز گفت:‌ در جلسات مستمر که با انجمن جایگاه‌داران و کانون جایگاه‌داران بنزین داشتیم، نرخ کارمزد جایگاه‌داران برای سال 96 تعدیل (افزایش) یافته است.

محمدرضا موسوی‌خواه با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی بین جایگاه‌داران سوخت سراسر کشور و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به منظور عرضه پایدار و مطمئن فرآورده‌های نفتی بنزین و گازوئیل در ایام نوروز، گفت: براساس تصمیم‌گیری صورت گرفته کارمزد جایگاه‌داران از سال 96 به میزان نرخ تورم تعدیل خواهد شد تا جایگاه‌داران بتوانند با خیال راحت به مردم خدمت‌رسانی کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این مقام مسئول با اشاره به اینکه نرخ جدید مطابق با نرخ تورم خواهد بود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تعدیل نرخ کارمزد سال97 نیز در حال انجام است و امیدواریم تا فروردین ماه این موضوع نیز نهایی شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ذخیره‌سازی بنزین و گازوئیل برای تعطیلات نوروز،‌گفت: خوشبختانه وضعیت ذخیره بنزین و گازوئیل برای تعطیلات نوروز در حد ایده‌آل است، مشکلی بابت سوخت‌رسانی در این ایام نداریم و پیش‌بینی‌های لازم در این باره شده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.