کد مطلب: ۴۲۹۵۹۳

هامونی خبر داد:

نماد فرابورس متوقف شد

نماد فرابورس متوقف شد

مدیرعامل فرابورس از بسته شدن نماد معاملاتی «فرابورس» در پایان معاملات بیستم بهمن‌ماه 98 خبر داد و گفت: به دلیل ظن دستکاری قیمت در سهم شرکت فرابورس ایران، نماد فرابورس به منظور بررسي‌هاي لازم متوقف شد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از فرابورس ایران، امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس با اشاره به اینکه رشد فعلی قیمت سهام فرابورس تناسبی با رشد درآمدی شرکت فرابورس ایران ندارد، از سهامداران این شرکت درخواست کرد مراقب باشند و تنها اخبار و اطلاعیه‌های رسمی را مبنای تصمیمات خود قرار دهند.

هامونی در خصوص سهام شرکت فرابورس ایران ضمن تاکید بر اینکه سهامداران صرفا به اطلاعیه‌های رسمی توجه داشته باشند و بر اساس شایعات عمل نکنند، اظهار کرد: تمامی اطلاعات مربوط به سهام فرابورس از طریق سامانه کدال منتشر شده است و در صورتی که رویداد با اهمیتی اتفاق بیفتد، قطعا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در ادامه از بسته شدن نماد معاملاتی «فرابورس» در پایان معاملات بیستم بهمن‌ماه 98 به منظور بررسی معاملات سهم این شرکت مطابق با ماده 12 مکرر 6 دستورالعمل اجرایی نحوه معاملات اوراق بهادار در فرابورس خبر داد و گفت: به دلیل ظن دستکاری قیمت در سهم شرکت فرابورس ایران، نماد فرابورس به منظور بررسي‌هاي لازم متوقف شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.