کد مطلب: ۱۱۷۷۱۶

گشایش نمایشگاه دائمی صنایع دستی ایران در مسکو

گشایش نمایشگاه دائمی صنایع دستی ایران در مسکو

نمایشگاه دائمی کالاهای مختلف ایرانی از جمله غذایی و تولیدات بخش های مختلف این صنعت، پوشاک، کفش و صنایع دستی در مرکز بزرگ بازرگانی فود سیتی مسکو با حضور محمد امامی امین معاون استانداری تهران گشایش یافت. این مجموعه که در چارچوب افزایش حضور بازرگانی جمهوری اسلامی در روسیه کنار دیگر کشورها تدارک دیده شده،

نمایشگاه دائمی کالاهای مختلف ایرانی از جمله غذایی و تولیدات بخش های مختلف این صنعت، پوشاک، کفش و صنایع دستی در مرکز بزرگ بازرگانی فود سیتی مسکو با حضور محمد امامی امین معاون استانداری تهران گشایش یافت.
این مجموعه که در چارچوب افزایش حضور بازرگانی جمهوری اسلامی در روسیه کنار دیگر کشورها تدارک دیده شده، در برگیرنده توانمندی های 50 شرکت برای عرضه محصولات با کیفیت روز جهانی است.
امامی امین معاون هماهنگی و توسعه منابع استانداری تهران که در مراسم گشایش این نمایشگاه حضور داشت، روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بازرگانان و شرکت های مختلف ایرانی در امر صادرات به بازار روسیه مشارکت دارند که گشایش این نمایشگاه با هدف نظم بخشی، ایجاد انسجام و تقویت در این حوزه بسیار کاربردی است.
وی همچنین زمینه های همکاری شرکت های ایرانی و روسی را برای فعالیت در این بخش بسیار گسترده خواند که می تواند برای تمامی طرف ها سودمند باشد.
در نمایشگاه دائمی جمهوری اسلامی در مسکو که با همت شورای بازرگانان ایران در روسیه گشایش یافت، شرکت های مختلف، تولیدات خود را برای معرفی و فروش انبوه در مرکز فودسیتی که بارانداز صادرات به بازار مصرف مسکو و توزیع به مناطق مختلف است، ارائه کرده اند.
همچنین این مرکز نمایشگاهی و بازار فروش به دلیل تمرکز واحدهای وارد و صادر کننده محصولات و تولیدات از کشورهای دیگر به ویژه آسیای میانه، زمینه ساز رایزنی شرکت های مختلف از جمله ایرانی برای بازاریابی و صادرات یا مبادله بازرگانی به شمار می رود.
به گزارش ایرنا،اقلام عمده صادرات بخش خصوصی ایران به روسیه شامل کنسروها، خرما، شکلات، شیرینی، سبزیجات، محصولات باغی، صیفی جات، خشکبار و صنایع دستی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.