خبر فوری:

کد مطلب: ۵۶۴۳۲۹

نکاتی طلایی برای بهبود رتبه الکسا که حتما باید بدانید

نکاتی طلایی برای بهبود رتبه الکسا که حتما باید بدانید

سایت الکسا بسیار مطمئن است و به شما آمار و ارقامی در رابطه با ترافیک سایت (بازدید سایت) و رتبه شما می‌دهد و اگر رتبه خوبی نداشته باشید می‌توانید استراتژی خود را تغییر دهید و کارهایی انجام دهید، تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.

رقابت، رقابت! ما انسان‌ها همیشه عاشق رقابت و رتبه‌بندی هستیم. مثلا در رتبه کنکور، این رتبه‌بندی به ما کمک می‌کند که هم بتوانیم مقایسه کنیم و هم افراد قوی‌تر را از ضعیف‌تر تشخیص دهیم و به همین دلیل است که برای ما ارزش دارد. حالا شاید برایتان سوال باشد آیا در فضای مجازی هم راهی برای رتبه‌بندی و مقایسه وجود دارد؟ باید بگوییم بله شرکت آمازون یک ابزار رتبه‌بندی به نام الکسا را ارائه کرده است. با ما در شرکت سئو و بهینه سازی سایت ریراکو همراه باشید تا شما را به طور کامل با سایت الکسا آشنا کنیم.

الکسا چیست؟

برای اینکه بدانید الکسا چیست؟ اول از همه باید بگوییم که اعداد و ارقام هیچ‌وقت به ما اشتباه نمی گویند و بسیار قابل اعتماد هستند پس سایت الکسا بسیار مطمئن است و به شما آمار و ارقامی در رابطه با ترافیک سایت (بازدید سایت) و رتبه شما می‌دهد و اگر رتبه خوبی نداشته باشید می‌توانید استراتژی خود را تغییر دهید و کارهایی انجام دهید، تا بتوانید از رقیبان خود پیشی بگیرید.

اهمیت رتبه الکسا

رتبه الکسا مانند رتبه کنکور است و هر چقدر پایین‌تر باشد، بهتر است و اهمیت الکسا در این است که مشتریان و صاحبان کار همیشه در حال بررسی آن هستند و با ورود به سایت www.alexa.com از وضعیت سایت خود باخبر شوند و هر چقدر عدد الکسای شما بهتر باشد باعث اعتبار بیشتر شما می شود. حالا این اتفاق چگونه می‌افتد؟ اگر سئوی سایت شما درست و بی‌نقص باشد ترافیک سایت شما بیشتر می‌شود و در نتیجه آن رتبه الکسای شما هم در بهترین حالت ممکن قرار می‌گیرد که البته این را هم بگوییم که این کار آسانی هم نیست به دلیل اینکه سئو آنقدر روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شود که سئوکاران هر روز باید خود را آپدیت کنند تا بتوانند سایت خود را در رتبه خوبی قرار دهند

نکاتی برای بهترین رتبه الکسا

گزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد که از طریق آن می‌تواند به بهبود رتبه الکسا کمک کرد که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

الف) افزایش بازدید

2wedf 2

با این کارها باعث افزایش بازدید سایتتان شوید:

محتوای با کیفیت

بارها وبارها درباره اهمیت محتوای با کیفیت صحبت کرده‌ایم و این بار هم فریاد می‌زنیم محتوای با کیفیت را فراموش نکنید. مطالبی در رابطه با حوزه کاری خود در سایت قرار دهید که برای کاربران جذاب و منحصر به فرد باشد و در واقع امضای شما باشد و نکته دیگر انتخاب عکس است. عکس در محتوای شما معجزه می‌کند سعی کنید عکس‌های با کیفیت و مرتبط تهیه و یا تولید کنید.

فعال باشید

یک مقاله در سایت به تاریخ ۲۶ تیر قرار ندهید و بعد از آن ۵ ماه بعد به سراغ آن بروید. فعال باشید و با یک برنامه‌ریزی هدفمند مقالات خود را به روز کنید و مطالب جدید در سایت قرار دهید و به گوگل نشان دهید که چقدر شما فعال هستید و به اصطلاح یک خودی نشان دهید.

ب) بهینه‌سازی وب‌سایت

برای بهینه‌سازی وب‌سایت موارد زیر را در نظر بگیرید:

کلمه کلیدی مناسب

برای اینکه هم در گوگل جایگاه خوبی پیدا کنید و هم رتبه الکسای شما خوب و قابل قبول باشد باید به سراغ کلمه کلیدیهایی بروید که بسیار پرکاربرد هستند و از طریق آنها می‌توانید کاربران را در حوزه خود جذب کنید.

نقش تصاویر و بک لینک

یکی از مهمترین نکات تصاویر هستند که یادتان باشد حتما آنها را باید کم‌حجم کنید که برای این کار می‌توانید از سایت optimizilla کمک بگیرید نکته دیگر آلت عکس است که باید یادتان باشد مرتبط به آن عنوان باشد و هیچ وقت اسم را به صورت مثلا عکس شماره ۱ نگذارید. نکته دیگر بک لینک‌ها هستند که می‌توانید از طریق رپورتاژ آگهی و یا ایجاد لینک در وبلاگ‌ها این کار را انجام دهید.

سخن آخر

همان طور که گفتیم رتبه الکسا باعث اعتماد به شما می‌شود و اهمیت بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارد. حالا اگر رتبه الکسای شما بالا نیست اصلا نگران نباشید. ما در تیم مشاوره پروژه سئو همراه شما هستیم تا بتوانید رتبه خود را ارتقا دهید. پس به سایت ما بروید و در قسمت خدمات سئو و سپس مشاوره فرم را پرکنید و سپس ارسال کنید تا همکاران ما پاسخگوی شما باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.