کد مطلب: ۴۸۱۴۳۲

نکات مهم در خرید نیم بوت زنانه

نکات مهم در خرید نیم بوت زنانه

بهترین انتخاب برای فصول سرد که ما را از سرما در امان نگه دارد و به زیبایی استایل ما کمک کند، بوت و نیم‌ بوت است. در انتخاب و خرید نیم بوت زنانه و نیم بوت دخترانه باید به نکات توجه کنید که در این مقاله به‌صورت اجمالی به تعدادی از آن‌ها اشاره ‌شده است.

استایل‌های پاییزه و زمستانه همیشه از محبوب‌ترین استایل‌ها هستند. بسیاری منتظر این فصل‌ها هستند تا خلاقیت خود را در خلق ترکیب‌های جدید به بقیه نشان دهند. بسیاری هم برای فرار از گرمای طاقت‌فرسای تابستان به پاییز و زمستان پناه می‌برند.

پوشیدن پالتو زنانه ، کاپشن زنانه در پاییز و زمستان بسیار مهم است. اگر پوشش مناسب در زمستان نداشته باشیم احتمال آسیب دیدن ما بسیار زیاد است. هرچند شاید میزان سرما و یخ‌بندان در محیط‌های شهری زیاد نباشد اما به‌هرروی تجهیزات و پوشش مناسب در این فصول سر واجب است.

یکی از مهم‌ترین ملزومات استایل‌های زمستانی، کفش است. حتماً شنیده‌اید که پا یکی از راه‌های انتقال سرما و گرما است. وقتی پای ما گرم شود کل بدن ما گرم می‌شود. پس انتخاب کفش مناسب بسیار مهم است. علاوه بر کفش در خرید جوراب مناسب نیز باید دقت کنید.

بهترین انتخاب برای فصول سرد که ما را از سرما در امان نگه دارد و به زیبایی استایل ما کمک کند، بوت و نیم‌ بوت است. بوت و نیم ‌بوت در بین بانوان بسیار محبوب است و مدل کفش بوت ونیم بوت زنانه و کفش بوت زنانه در زمره متنوع‌ترین مدل‌های کفش‌ها است.

در انتخاب و خرید نیم بوت زنانه و نیم بوت دخترانه باید به نکات توجه کنید که در این مقاله به‌صورت اجمالی به تعدادی از آن‌ها اشاره ‌شده است.

اندام و قد شما هم مهم‌ است!

در خرید بوت و نیم ‌بوت توجه داشته باشید که بوت و نیم‌ بوت خریداری‌شده با قد شما تناسب داشته باشد. اگر قد کوتاهی دارید باید بوت ساق کوتاه انتخاب کنید و بوت‌های ساق بلند برای خانم‌های قدکوتاه مناسب تنیست. کار افراد قدبلند راحت‌تر است و قدرت انتخاب بیشتری دارند و علاوه بر بوت ساق کوتاه می‌توانند بوت ساق بلند را هم انتخاب کنند.

بوت‌ها درست مانند جوراب‌های ساق بلند گاهی باعث تناسب و خوش‌فرم شدن پاهای شما می‌شود. بوت ساق بلند می‌تواند پای لاغر را متناسب و پای چاق و توپر را لاغرتر نشان دهد.

IMG 20201003 121241

کجا و چرا؟

این‌که قرار است که از کفش‌ها در کجا استفاده کنید، به انتخاب‌های شما سمت‌وسو می‌دهد. مثلاً برای مهمانی نمی‌توانید از نیم‌ بوت دخترانه اسپرت استفاده کنید. در مهمانی‌ها معمولاً ازنیم ‌بوت پاشنه‌دار استفاده می‌شود.

بوت و نیم ‌بوتی که برای رفتن به سرکار می‌پوشید با کفشی مهمانی فرق دارد و باید راحت‌تر باشد. اگر قصد پیاده‌روی طولانی دارید باید به وزن کفش و پاشنه‌ی آن‌هم توجه کنید و برای پیاده‌روی استفاده از بوت بدون لژ و یا پاشنه‌بلند اشتباه است و باعث خستگی و کمردرد می‌شود.

کف کفش

نکته حائز اهمیت دیگری که در انتخاب کفش باید به آن توجه شود، کف کفش است. با توجه به دلیل اصلی استفاده از بوت و نیم‌ بوت و یخ‌بستگی احتمالی خیابان‌ها باید کفشی انتخاب کنیم که بیشترین میزان مقاومت در برابر لیز خوردگی را داشته باشد. لایه‌ی زیرین کف برخی از نیم ‌بوت‌ها و بوت‌ها توانایی یخ‌شکنی نیز دارد و این ویژگی می‌تواند برای خرید بوت ‌کژوال (روزمره)، بیش از دیگر مدل‌ها مورد توجه قرار گیرد.

ورود آب ممنوع!

در فصل زمستان با توجه به بارندگی و سرمای آب، عدم نفوذ آب به کفش بسیار مهم است. بوت‌هایی که آب به آن‌ها نفوذ نمی‌کند بهترین انتخاب برای این فصل هستند. بوت‌هایی که روی آن‌ها بند نباشد معمولاً در برابر نفوذ آب بهتر عمل می‌کنند. البته برخی از بوت‌های بنددار هم هستند که داری زبانه‌ی مناسب هستند و در مقابل نفوذ آب مقاوم هستند.

در این مورد خرید نیم‌ بوت چرم زنانه می‌تواند انتخابی مناسب باشد.

استایل مناسب همراه با بوت و نیم ‌بوت

IMG 20201003 121329

شلوارهای کوتاه و گشاد به همراه بوت و نیم بوت، باعث می‌شوند تا شما قدبلندتر به نظر برسید. بوت‌ها و نیم بوت‌ها همراه با دامن و پیراهن، یک استایل کاربردی و محبوب را به وجود می‌آورند.

بوت و نیم بوت‌های تخت و بدون پاشنه، برای خلق استایلی متفاوت، جذاب و کژوال مناسب هستند. ازآنجاکه بوت‌ها و نیم بوت‌های بدون پاشنه کمتر از انواع پاشنه‌دار آن‌ها به چشم می‌آیند، از شلوار یا جوراب بلند تنگ و چسبان استفاده کنید تا استایلی خاص بسازید. شلوار جین نیز از انتخابی مناسب برای ست کردن با این نوع کفش است.

گران یا ارزان؟

یک باور عمومی وجود دارد که گران بودن یک بوت یا نیم‌ بوت مردانه حتماً نشانه‌ی مرغوب بودن آن است ولی این یک باور غلط است و خرید نیم‌ بوت ارزان هم گاهی می‌تواند انتخابی مناسب باشد. البته باید به این نکته توجه کرد مهم‌ترین فاکتور در قیمت‌گذاری یک کالا کیفیت آن است و برخی از بوت‌های گران و باکیفیت تا سال‌ها برای شما کار می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.