کد مطلب: ۴۷۱۳۰۲

شاهین چراغی:

نگران آینده بورس نیستم / سهامداران صبور باشید / نقدینگی به بانک‌ها نمی‌رود

نگران آینده بورس نیستم / سهامداران صبور باشید / نقدینگی به بانک‌ها نمی‌رود

یک عضو شورای عالی بورس در توییتی نوشته است: به عنوان یک کارشناس، نگران آینده بازار سرمایه نیستم. لطفا در بورس صبور باشید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاهین چراغی از اعضای شورای عالی بورس و فعالان باسابقه این بازار در توییتی جالب نوشته است: «به عنوان یک کارشناس، نگران آینده بازار سرمایه نیستم. لطفا در بورس صبور باشید. از سال 72 فراز و نشیب‌های زیادی را دیده‌ام. مدیران بازار پول مراقب باشند، با این نرخ تورم این نقدینگی تبدیل به سپرده بانکی نمی‌گردد.نقدینگی باید با سیاست‌گذاری صحیح در مسیر توسعه بازار سرمایه و جهش تولید قرار گیرد.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نگران نباش بانک نرفتن
    رفتن سمت دلار
    آمار بگیرید پول هایی که از بورس خارج شده از حساب کارگزاری ها هم خارج شده رفته سمت دلار
    شما مرفه بی باکی نبایدم نگران باشی

  • بهروز

    باید حرکت سینوسی بورس رو درنظرداشته باشیم،که همیشگیه.

  • ناشناس

    این هم یک نوع سمپاشی

  • ناشناس

    الان دوره رشد دلار
    هر کی نقدینگی شو تبدیل به دلار نکنه جا مونده

  • کمال

    سلام، مرسی از انرژی مثبتی که دادین…. امیدوارم که از فردا بازار سبز بمونه تا هم ضرر مردم جبران بشه و هم اینکه دوباره اعتماد به بازار سرمایه برگرده… سپاس

  • امیر

    سلام به همه دوستان که اخیرا وارد بازار بورس شدند این چند وقته که بازار ریزشی شده تمامی کارشناسان که احتمالا این شرایط به نفع خودشون هست سهامدارها رو تشویق به صبوری میکردن و میگفتن نفروشید اما خوبه تو اکثر سهمها یه نگاهی به نسبت خریدارها و فروشنده‌ها بندازید ببینید قدرت فروشنده چندین برابر خریدار برا مثال روز چهارشنبه نماد وشهر 4 نفر حدود 2.700 میلیون سهم فروخته به 618 خریدار. البته نفر چهارم بیش از یک میلیون سهم فروخت به نظر شما این چندنفر واقعا تازه واردن که فقط تو یک سهم بیش از یک میلیارد تومان پول دارن!!! بقیه سهمها رو نگاه کنید به عمق فاجعه پی میبرید

  • ورشکسته

    آفرین به شما منم نمیترسم و نگران نیستم چون شما اول آخر ما رو بیچاره میکنید.

  • زر

    نگران نیستی اشغال عوضی بخواطر اینکه بموقع سرمایتو کشیدی بیرون تجارت نیوز هم پارتی بازی میکنه حرف دل مردمو نشون نمیده

  • ناشناس

    عزیزان فریب این چرت پرت هارو نخورید اینها میخوان پول ما تو بورس هی هر روز یه میلیون دو میلیون آب بشه آخه کشوری که کل اقتصادش نابود شده تورم به بیش از ۲۰۰٪ رسیده هیچ درآمدی نداره هیچ صادراتی نداره و تمام ارگانهای اقتصادیش نابود شده و ارزش پولش کمتر از صفر شده چطوری میشه بورسش رونق بگیره من تو این یکی دو هفته بیشتر از ۲۵ میلیون ضرر کردم حتی ۵ میلیون از سرمایه ام هم رفته فردا هم میدونم یکی دو میلیون ضرر میکنم هرچقد هم میرم تو صف فروش موفق به فروش نمیشم و همین طور پولم و سرمایه ام داره میره هیچ کاری هم نمیتونم انجام بدم فقط باید هر روز شاهد کم شدن سرمایه ام باشم واقعیت رو بیشتر از این فریبکاریها میدونم ..

  • ناشناس

    استادمحترم اگر شما اینهمه سال تجربه دارید و پیش بینی میکردید که تابلو بورس دوهفته قرمز میشه چرا زودتر مردم بیچاره وگرفتار را آگاه نکردید حالا که یه عده ایی به امیدی اومدن تو بورس ومالباخته شدند میگید صبوری کنید.
    این رسم رفاقت وهمکاری نیست که ادم متوجه اید ادم..‌ فقط فکرخودش باشه .
    بجایی اینکه از بورس خداحافظی کنیم باید بگیم.
    خداحافظ انسانیت خداحافظ صداقت خداحافظ درستی وخداحافظ…………..