کد مطلب: ۱۲۷۱۳۷

نیم سکه ارزان شد/آخرین نرخ خرید و فروش دلار

نیم سکه ارزان شد/آخرین نرخ خرید و فروش دلار

پنجمین روز معاملات سال ۹۶ در بازارهای طلا، سکه و ارز در حالی سپری شد که موج کاهش قیمت بر بازار سایه انداخته است. در پایان پنجمین روز معاملاتی سال ۹۶ در بازار سکه و ارز تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش به قیمت ۱میلیون

پنجمین روز معاملات سال ۹۶ در بازارهای طلا، سکه و ارز در حالی سپری شد که موج کاهش قیمت بر بازار سایه انداخته است.
در پایان پنجمین روز معاملاتی سال ۹۶ در بازار سکه و ارز تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۳ هزار و ۷۰۰ تومان کاهش به قیمت ۱میلیون و ۲۴۰ هزار تومان معامله شد.

این در حالی است که بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر، امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۷۲ هزار تومان و سکه گرمی ۲۴۲ هزار تومان داد و ستد شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با افت ۳هزار تومانی قیمت، امروز ۶۸۹ هزار تومان به خریداران عرضه شد.

امروز(چهارشنبه) در پایان ساعات معاملات طلا در بازارهای جهانی، هر اونس طلا با افزایش ۲۶ دلاری به قیمت۱۲۵۲ دلار و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به قیمت ۱۱۶ هزار و ۷۰۳ تومان معامله شد.

به گزارش مهر،در بازار ارز نیز دلار با ۱۴۰ریال کاهش قیمت، به ۳۷۶۳ تومان رسید، یورو نیز با ۱۳۰ ریال کاهش قیمت، ۴۱۳۳ تومان معامله شد؛ پوند انگلیس نیز ۲۵۰ ریال کاهش قیمت را تجربه کرد و روی قیمت ۴۷۵۸ تومان ایستاد. درهم امارات نیز با افزایش قیمت ۵۰ ریالی ۱۰۴۷ تومان فروخته شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.