کد مطلب: ۶۹۲

هزینه خدمات پس از فروش خودروها افزایش نمی‌یابد

 دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو گفت: تعرفه‌ها و هزینه‌های ارائه خدمات پس از فروش خودروها افزایش نمی‌یابد. عباسعلی غیاثی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات نوروزی شرکت‌های امداد خودرویی وابسته به خودروسازان طرح‌های ویژه‌ای را برای ارائه خدمات آغاز کرده‌اند. وی با بیان این‌که هزینه‌های خدمات پس از

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو گفت: تعرفه‌ها و هزینه‌های ارائه خدمات پس از فروش خودروها افزایش نمی‌یابد.

عباسعلی غیاثی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی به ایام تعطیلات نوروزی شرکت‌های امداد خودرویی وابسته به خودروسازان طرح‌های ویژه‌ای را برای ارائه خدمات آغاز کرده‌اند.

وی با بیان این‌که هزینه‌های خدمات پس از فروش و خدمات امدادی در تعطیلات نوروز تغییری نسبت به قیمت‌های فعلی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: برای سال آینده و پس از تعطیلات نوروزی نیز تصمیمی برای افزایش تعرفه‌ها وجود ندارد.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: شرکت‌های خودروساز و همچنین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان در آستانه تعطیلات نوروزی نظارت بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش را تشدید کرده‌اند.

غیاثی تصریح کرد: شهروندان در صورت هرگونه نارضایتی و بروز تخلف در زمینه دریافت خدمات در تعطیلات نوروزی می‌توانند شکایت خود را به شرکت خودروساز، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ارائه کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.