کد مطلب: ۲۷۴۱۳۱

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد

هزینه ماهانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سوی تامین اجتماعی برای درمان

هزینه ماهانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان از سوی تامین اجتماعی برای درمان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر ۴۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر آنان را مستمری بگیران و اعضای خانواده آنها تشکیل می‌دهند.

دکتر سیدتقی نوربخش در همایش تجلیل از خیرین درمان تامین اجتماعی فارس گفت: در استان فارس خدمات گسترده ای به جامعه تحت پوشش ارائه میشود. خوشبختانه در این استان خیرین بزرگوار و نیک اندیشی حضور دارند و در حوزه سلامت نیز کمک‌های قابل توجهی به منظور ارتقا خدمات درمانی صورت گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،نوربخش با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی درآمد هزینه‌ای است، گفت: مصارف این سازمان قطعی و مستمر است و در سال ۹۷ ماهیانه ۴ هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان پرداخت مستمری به صورت مداوم انجام می‌شود.

وی افزود: ماهیانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان نیز در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی هزینه می‌شود که بخشی از آن در مراکز درمانی ملکی و مابقی در مراکز درمانی طرف قرارداد هزینه می شود.

نوربخش با بیان اینکه پرداخت چنین ارقام سنگینی نشانه تاثیر بسیار بالای تامین اجتماعی بر زندگی و معیشت بازنشستگان و آرامش خاطر اقشار مختلف مردم است، افزود: تامین اجتماعی ریسک‌‎های زندگی مردم را پوشش می دهد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در شرایطی قرار داریم که فضای کسب‌و‌کار در تهدید است و در این شرایط سخت ۱۲ بخشنامه برای حمایت از تولید توسط سازمان صادر شده است.

نوربخش با اشاره به افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از نرخ تورم در سالهای اخیر، گفت: در ۴ سال اول دولت دکتر روحانی ۱۰۴ درصد مستمری افزایش پیدا کرد که البته جای کار بیشتر دارد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به طرح بزرگ کرامت رضوی و اعزام بازنشستگان به زیارت حضرت امام رضا ( ع)، گفت: سازمان تامین اجتماعی یک هتل مجهز در نزدیک حرم مطهر امام رضا ( ع) در اختیار مستمری بگیران قرار می‌دهد تا از سال جاری شاهد افزایش ظرفیت اعزام بازنشستگان به این سفر معنوی باشیم.

منبع:اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.