خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۷۴۶

هشدار در خصوص برچسب های جعلی معاینه فنی خودرو

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران اعلام کرد: روزانه 5 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه می کنند. سید نواب حسینی منش در گفت و گو با تجارت نیوز بیان داشت: بیشترین میزان مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی مربوط به خودروهای کاربراتوری است. به گفته وی بیشترین آمار مردودی به پیکان و پراید اختصاص دارد. حسینی

مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی تهران اعلام کرد: روزانه 5 هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه می کنند.

سید نواب حسینی منش در گفت و گو با تجارت نیوز بیان داشت: بیشترین میزان مراجعه خودروها به مراکز معاینه فنی مربوط به خودروهای کاربراتوری است.
به گفته وی بیشترین آمار مردودی به پیکان و پراید اختصاص دارد.
حسینی منش با اشاره به اینکه میانگین خودروهای مردودی در مراجعات ٤٠درصد افزایش یافته است، اظهارکرد: براساس آمار در یک سال گذشته 27 درصد میزان مردودی خودروهای فرسوده ای بوده است که برای اولین بار به مراکز معاینه فنی مراجعه کرده اند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی با تاکید بر اینکه آلایندگی اصلی ترین عامل مردودی خودروها در آزمون معاینه فنی است، تصریح کرد: این آلایندگی در کل خودروها 7 درصد بوده که در آبان ماه امسال این رقم به 18 % رسیده است.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران با اشاره به اعمال جریمه روزانه 50 هزار تومان برای خودروهای فاقد معاینه فنی در محدوده زوج و فرد پایتخت گفت: بنابر مصوبه شورای عالی ترافیک کشور، کنترل معاینه فنی به صورت مکانیزه با استفاده از دوربین بزودی در کل شهر تهران اجرا خواهد شد.

وی در خصوص تخلفات فروش برچسب های جعلی معاینه فنی توسط برخی افراد سودجو در اطراف مراکز بیان داشت : متاسفانه با وجود هشدارهای فراوان اما همچنان شاهد خریداری این برچسب ها بوده ایم، که این فروشنده های متخلف شناسایی شده و با هماهنگی پلیس برای آن ها پرونده تشکیل شده است و کسانی هم که این خریدهای تقلبی را داشتند به دلیل کار غیر قانونی خود جریمه شدند.

وی در خصوص ساعات کاری مراکز معاینه فنی گفت: ساعت کاری تمامی مراکز به استثناء مرکز آبشناسان، بیهقی و دماوند که تا ساعت 21:00 فعال است، مابقی مراکز تا ساعت 16:30 فعالیت می کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.