کد مطلب: ۷۹۷۶۲۹

هشدار توتال درباره بحران گازی اروپا

هشدار توتال درباره بحران گازی اروپا

پاتریک پویانه، مدیرعامل شرکت توتال انرژی فرانسه، در مصاحبه ای در “مجمع انرژی جهانی کلمبیا” در نیویورک که به صورت آنلاین پخش می شد، گفت: این تفکر که اروپا بحران انرژی را حل کرده است، درست نیست. ما شکاف عرضه داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پاتریک پویانه، مدیرعامل شرکت توتال انرژی فرانسه، در مصاحبه ای در "مجمع انرژی جهانی کلمبیا" در نیویورک که به صورت آنلاین پخش می شد، گفت: این تفکر که اروپا بحران انرژی را حل کرده است، درست نیست. ما شکاف عرضه داریم.

قیمتها برای محموله های گاز طبیعی مایع (ال ان جی) که از رکورد بالای مشاهده شده در سال ۲۰۲۲ کاهش پیدا کرده اند، ممکن است تا پایان سال دوباره سیر صعودی پیدا کنند، زیرا اروپا باید مخازن گاز خود را پیش از فرا رسیدن زمستان و زمانی که تقاضای چین برای گاز افزایش پیدا می کند، پر کند.

در این بین، عرضه گاز طبیعی مایع تا سال ۲۰۲۶، رشد قابل ملاحظه ای نخواهد داشت که ناشی از سال ها سرمایه گذاری اندک در زیرساخت واردات و صادرات بوده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، پویانه گفت: تنها راه برای این که اروپا بتواند ال ان جی خریداری کند، پرداخت پول بیشتر است. این واقعیت عرضه و تقاضاست.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.