کد مطلب: ۱۴۲۱

هشدار نسبت به توزیع سبد کالا در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها/ اعتباری برای آن در بودجه وجود ندارد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به توزیع سبد کالا در فاز دوم هدفمندی یارانه ها هشدار داد و گفت: ‌اعتباری برای این موضوع در بودجه ۹۲ وجود نداشت. موسی‌الرضا ثروتی در مورد اختصاص منابع به سبد کالا اظهار داشت: نمایندگان در مورد منابع پرداختی به سبد کالا اعتراض کردند که معاون برنامه‌ریزی و

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به توزیع سبد کالا در فاز دوم هدفمندی یارانه ها هشدار داد و گفت: ‌اعتباری برای این موضوع در بودجه ۹۲ وجود نداشت.

موسی‌الرضا ثروتی در مورد اختصاص منابع به سبد کالا اظهار داشت: نمایندگان در مورد منابع پرداختی به سبد کالا اعتراض کردند که معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور در مجلس به نمایندگان عنوان کرد که این سبد و منابع آن در قانون بودجه 92 لحاظ شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: قانون بودجه 92 را دولت قبل نوشته و چگونه می‌شود که شما برای این کار منابع در نظر می‌گیرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برای سبد کالای پرداختی دولت، اعتباری در بودجه وجود نداشت، تصریح کرد: در جلسه حضوری با معاون رئیس جمهور پرسیدم که آیا منظور شما از ارائه سبد کالا به نیازمندان یا مرفهان بوده، بیان داشت: قطعاً نیازمندان هدف بوده، اما چرا به بیکاران و نیازمندان واقعی سبد پرداخت نشد، مسئله است و از وزیر کار نیز این سئوال پرسیده شد که چرا سبد کالا به صورت سلیقه‌ای و بی حساب و کتاب پرداخت شده است، اکنون نیز در مرحله جدید این شائبه و مشکل وجود دارد.

به گفته ثروتی در بسیاری از حوزه‌های انتخابیه نمایندگان نامه‌های زیادی از افراد نیازمند برای دریافت سبد کالا وجود دارد که وزیر کار و معاون رئیس جمهور باید در این رابطه پاسخگو باشند و امیدواریم این مشکل حل شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.