کد مطلب: ۲۴۶۵۷۲

رئیس دفتر رییس‌جمهور:

همراهی جهانی با ایران در برجام را یک سرمایه تلقی کنیم

همراهی جهانی با ایران در برجام را یک سرمایه تلقی کنیم

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: همراهی جهانی با ایران در زمینه برجام را باید به عنوان یک سرمایه تلقی کرده و برای مقابله با اقدامات ترامپ علیه کشورمان، وحدت، انسجام و صمیمیت بیشتری در داخل کشور ایجاد کنیم.

محمود واعظی، با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار کرد: ما در این شرایط نیازمند این هستیم که در داخل کشور در همه زمینه‌ها از جمله زمینه اقتصادی خود را بیشتر تقویت کنیم، باید موانع تولید را برطرف کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی همچنین با تاکید بر ضرورت همبستگی داخلی برای مقابله با اقدامات ترامپ بیان کرد: برخی اختلاف سلیقه‌ها میان سیاسیون وجود دارد، اما در این شرایط باید بر وحدت، انسجام و صمیمیت بیشتر میان جریان‌های سیاسی و سران قوا تاکید کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در پایان تصریح کرد: خوشبختانه اکثر کشورهای جهان از موضع ایران و باقی ماندن برجام حمایت می کنند و فقط دو سه کشور بیشتر نیستند که از آمریکا حمایت کردند. ما باید همراهی جهانی با خود را به عنوان یک سرمایه تلقی کرده و با کشورهای حامی برجام روابط بیشتری داشته باشیم.

واعظی افزود: سفر وزیر امور خارجه کشورمان به پکن، مسکو، بروکسل و دیدار و مذاکره با کشورهای طرف برجام در همین راستا انجام می‌شود و ما نیازمند این هستیم که بیش از هر زمانی ارتباطات بین‌المللی خود را در شرایط خروج آمریکا از برجام تقویت کنیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.