کد مطلب: ۲۱۵۲۷۱

طعنه ساچی به پاری سن ژرمن:

همه چیز را نمی‌شود خرید

همه چیز را نمی‌شود خرید

مربی نامدار ایتالیایی به انتقاد شدید از تیم پاری سن ژرمن پرداخت و این تیم را تیمی ضعیف توصیف کرد.

دیدارهای برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب آغاز شد. در مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در پارک دِ پرنس برابر رئال مادرید قرار گرفت و سفیدپوشان ۲ بر یک پیروز شدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آریگو ساچی مربی نامدار ایتالیایی با انتقاد از سبک بازی این تیم گفت: رئال مادرید با حریفی بسیار ضعیف روبرو شد. پاری سن ژرمن یک گروه از بازیکنان است و کلمه تیم برای آنها معنا و مفهومی ندارد.

وی افزود: در دیدار برابر رئال همه دیدیم که آنها چطور بازی کردند. پاری سن ژرمن خیلی چیزها ندارد و نمی‌شود همه چیز را با پول خرید.

قهرمانی و سلطه در رقابت‌های داخلی برای این تیم فرانسوی کافی نیست که خرج گزافی را صرف خرید بازیکن کرده است.

سران این تیم فرانسوی موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا را می‌خواستند ولی حذف در این مرحله باعث خواهد شد تا اونای امری در خطر اخراج از این تیم قرار گیرد.

ساچی ۷۱ ساله که با میلان افتخارات زیادی به دست آورد در ادامه درباره اونای امری سرمربی پاری سن ژرمن گفت: امری مربی خیلی خوبی است و فقط نیاز به حمایت باشگاه دارد و بازیکنان هم ایده‌ها و نظرات او را دنبال می‌کنند.

وی افزود: برای موفقیت در اروپا به ذهنیت قوی نیار است و علاوه بر آن باید تجربه بالایی داشته باشید و بازی را بلد باشید. به عبارت دیگر سناریو را باید بلد باشید تا در این رقابت‌ها موفق شوید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.