کد مطلب: ۱۶۰۷۵۸

همکاری سایپادیزل با شرکای خارجی

همکاری سایپادیزل با شرکای خارجی

ارتباط سایپادیزل با شرکای خارجی به‌ویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد.

شرکت سایپادیزل گفت: ارتباط با شرکای خارجی به‌ویژه شرکت ولوو سوئد در بالاترین سطح همکاری در یک دهه اخیر قرار دارد که با تولید و عرضه محصولات جدید و باکیفیت ولوو به بازار ایران، ابعاد آن گسترش می‌یابد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد صادقی، در دیدار با نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش سراسر کشور افزود: هنوز مسیر زیادی برای برقراری یک ارتباط مفید و اثربخش با شرکای خارجی در پیش است.

صادقی ادامه داد: در این زمینه، سرفصل مذاکرات با شرکت‌های همکار خارجی به‌ویژه ولوو سوئد شامل تامین مالی، توسعه محصول، افزایش عمق ساخت داخل، سفارش‌گذاری و خرید به‌موقع قطعات کاملا منفصل (سی-کا-دی-CKD) و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش تعیین شد که به ارائه محصولات تولیدی با شرایط فروش متنوع و قیمت مناسب به خریداران منجر می‌شود.

وی اضافه کرد: توسعه محصول و نیز افزایش سهم ساخت داخل محصولات نیز از موضوعات مهم مذاکرات سایپادیزل با شرکای خارجی خود اعم از ولوو، رنو، دانگ‌فنگ و فوتون است که در این زمینه، محصول ولوو اف-ام کشنده از اواخر پاییز تولید و به بازار عرضه می‌شود.

در مذاکراتی که با شریک فرانسوی خود، شرکت رنو تراکس داشتیم، محصول جدید رنو (دی- واید D-Wide) را نیز در ابتدا به صورت پیش‌ساخته (سی-بی-یو CBU)‌ و سپس به صورت سرهم کردن قطعات کاملا منفصل (سی-کا-دی-CKD) در اختیار متقاضیان قرار می‌دهیم.

اجرای قرارداد با بانک‌ها درباره نوسازی ناوگان جاده‌ای تا 2 ماه آینده

مدیرعامل شرکت سایپادیزل درباره نوسازی ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: با توجه به ایجاد تعهد بیش از سه هزار دستگاه از محصولات ولوو در طرح نوسازی ناوگان فرسوده کشور توسط سایپادیزل، مذاکرات گسترده و بسیار خوبی با بانک‌ها برای تامین مالی این طرح صورت گرفت و قرارداد همکاری با آنها در یک تا 2 ماه آینده اجرا می شود.

صادقی افزود: برای تسریع در اجرای این طرح ملی و انجام به‌موقع تعهدات، واحدی مستقل در سازمان ایجاد شد تا با فراغ بال و استفاده از حداکثر ظرفیت‌های موجود، به ارائه خدمت به مشتریان طرح نوسازی پرداخته و تحویل محصولات با شتاب بیشتری صورت پذیرد.

نایب رییس هیات‌مدیره سایپادیزل نقشه راهبردی سایپادیزل را تمرکززدایی فروش دفتر مرکزی و افزایش فروش توسط شبکه نمایندگان و خدمات پس از فروش اعلام کرد و گفت: از شرکای خارجی خود خواستیم در زمینه‌هایی چون تامین اعتباری و به‌موقع قطعه، به روزآوری تعمیرگاه‌ها و تجهیزات، آموزش کارکنان و سایر فرآیندهای مربوط به شرکت خدمات فنی رنا، با دیدگاهی نو و متفاوت نسبت به گذشته ایفای نقش کنند.

پیشتر محمد قربانی معاون برنامه‌ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده بود: سایپا با تولید بیش از 62 هزار دستگاه خودروی سواری، تجاری سبک و سنگین در مردادماه امسال به بالاترین رکورد تولید ماهیانه خود در 6 سال اخیر دست یافت.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.