کد مطلب: ۳۴۸۹۲۵

اولین نشست کارآفرینان در خصوص هم‌اندیشی اجلاس جامع مدیران عامل

اولین نشست کارآفرینان در خصوص هم‌اندیشی اجلاس جامع مدیران عامل

در جلسه هم‌اندیشی اجلاس مدیران عامل ارشد و صاحبان کسب‌وکار، که مدیران عامل برجسته‌ترین برندهای کشور حضور داشتند، اعضای حاضر در جلسه پیشنهادهای خود در ارتباط با اجلاس مدیران ارشد و صاحبان کسب‌وکار را ارائه کردند.

نشست کارآفرینان در خصوص هم‌اندیشی اجلاس مدیران عامل ارشد و صاحبان کسب‌وکار که در ۹ اسفندماه سال جاری در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد، امروز با حضور جمعی از مدیران عامل و صاحبان برندهای مشهور کشور در محل مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سمینارهای کسب‌وکار ماهان ، در این جلسه، که مدیران عامل برجسته‌ترین برندهای کشور حضور داشتند، اعضای حاضر در جلسه پیشنهادهای خود در ارتباط با اجلاس مدیران ارشد و صاحبان کسب‌وکار را ارائه کردند.

دکتر سیاری، مدیر عامل هلدینگ آموزشی و پژوهشی ماهان در این جلسه با تشریح روند اجرایی برگزاری اجلاس مدیران عامل ارشد و صاحبان کسب‌وکار، گفت: این اجلاس در تداوم چهار اجلاس قبلی و این بار با تاکید بر نوآوری در سازمان برگزار می‌شود.

وی از حضور مدیران ارشد دولتی در این اجلاس خبر داد اما گفت که این حضور تنها با هدف تقدیر از کارآفرینان برگزیده صورت گرفته و سخنران‌های این اجلاس، جمعی از مدیران عامل ، کارآفرینان و اساتید دانشگاه خواهند بود.

در این جلسه، تاکید شد که در اجلاس امسال، یک نشان ویژه لیاقت در کسب‌وکار به کارآفرینان برجسته کشور اعطا خواهد شد.

هم‌اندیشی اجلاس مدیران عامل

مهندس نعمت‌الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران که در این جلسه حضور داشت، با استقبال از طرح دیدگاه‌های مدیران عامل حاضر در جلسه، به تشریح برنامه‌های دولت برای توسعه کسب‌وکار در کشور پرداخت و از بخش خصوصی خواست تا توان خود را برای توسعه گردشگری استان تهران به کار ببرد.

عباسعلی پوربافرانی، نماینده حوزه انتخابیه نائین در مجلس نیز از دیگر سخنرانان این جلسه بود که از کارآفرینان حاضر در این جلسه خواست تا به مجلس کمک کنند تا قوانینی برای بهبود وضعیت اقتصادی وضع کنند.

مصطفی انتظاری هروی، مدیرعامل مجموعه رسانه‌ای خبرفوری نیز در این جلسه از ضرورت ساماندهی کسب‌وکارها در فضای مجازی سخن گفت و تاکید کرد که این مجموعه رسانه‌ای آمادگی دارد تا بسترهای لازم برای ایجاد زیست‌بوم مشترک اقتصادی-رسانه‌ای در فضای مجازی را فراهم کند.

همچنین آقای حميدرضا محمودی، مدیرعامل شركت فست کلیک در ادامه اين نشست بيان كرد: در سمينارهايي كه برگزار مي‌شود مطالب علمي فراواني گفته مي‌شود. اما اين مطالب جنبه كاربردي چنداني ندارد. از جمعيت ٨٠ ميليوني كشور رقمي در حدود ٥٣ ميليون نفر به فضاي مجازي دسترسي دارند كه رقم بالايي است و پتانسيل بسياري در حوزه بازاريابي دارد. متاسفانه كماكان نگاه‌ها به مبحث بازاريابي سنتي است و از فضاي مجازي در راه بازاريابي درست استفاده نمي‌شود. بايد در اين اجلاس شرايطي فراهم شود تا با استفاده از تكنيك‌هاي نوين راه‌هاي جذب مشتري در فضاي مجازي به همگان آموزش داده شود.

بهروز فروتن، خالق برند بهروز در ادامه اين نشست تصريح كرد: كارآفريني مبحث بسيار پيچيده‌اي است كه در كشور ما هويت آن به بي‌راهه كشيده شده است، شايد استفاده از لفظ ارزش‌آفرينان گزينه مناسب‌تري باشد. كارآفرينان انديشه ايجاد مي‌كنند نه كار. متاسفانه ريل‌گذاري در بخش صنعت به درستي صورت نگرفته است. ما بايد شرايطي را ايجاد كنيم كه صنعت توريسم در كشور جاي خود را باز كند. بايد شرايطي فراهم شود كه مشاورين و مديريت جوانان نمود بيشتري داشته باشد. امروزه انديشه‌گرايي در دنيا حاكم است و ما بايد تمام توان خود را براي تنوير افكار و انديشه‌گرايي به كار بگيريم.

هم‌اندیشی اجلاس مدیران عامل

در ادامه مهدي صفايي، مديرعامل شركت كانسپت در اين نشست بيان كرد: اين اجلاس بايد به‌گونه‌اي برگزار شود كه هر كدام از كارآفرينان نمونه كشور بتوانند طي يك زمان كوتاه تجربيات خود را در اختيار شركت‌كنندگان قرار دهند. بايد در نظر بگيريم كه زندگي و كسب‌وكار يك زنجيره متصل به‌هم است و تجربه تركيبي از اين دو است. براي موفقيت در اين امر همياري رسانه‌ها نيز امري لازم و ضروري است. در اين اجلاس تمام توان خود را به كار خواهيم گرفت تا اتفاق متفاوتي در راستاي تغيير نگرش در زمينه كارآفريني را شاهد باشيم. امروزه جوانان ما راه خود را گم كرده‌اند و بايد شرايطي را با كمك استارتاپ‌ها فراهم كرد تا راه خود را در زمينه صنعت و تجارت و كارآفريني بازيابند.

جمعی از پیشکسوتان حوزه صنعت و مدیران ارشد بخش خصوصی از جمله شاهرخ ظهیری، خالق برند مهرام، ناصر قدیرکاشانی، بنیان‌گذار شرکت اول مارکت، رضا یادگاری، دکتر شاهین فاطمی، بنیان‌گذار برند درسا، مهندس احمدرضا نخجوانی، مدیرعامل شرکت شاتل، مهندس مهدی اصفهانی، خالق برند حس خوب زندگی، استاد امیرمهدی سادات اعلایی، بنيان‌گذار هلدينگ راز زندگي، مهندس علی جمشیدی، مدیرعامل ماهنامه تجارت آسیا، مهندس مهرداد شاملو، مدیرعامل ورزش 3، مهندس محمدمهدی ایزدی، مدیرعامل مجموعه تبلیغاتی ایده، مهندس محمدمهدی ربانی، مدیرعامل مجله خلاقیت، مهندس فخاریان، مدیرعامل مجموعه یکتانت، مهندس حمیدرضا احمدی، مدیرعامل ایوند و مهندس امید صدری، مدیرعامل شرکت صدراستون و دیگر کارآفرینان نمونه ایران از دیگر سخنرانان حاضر در این جلسه بودند که بر اهمیت اجلاس مدیران عامل و صاحبان کسب‌وکار که به همت مجموعه ماهان در نهم اسفند ماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد، تاکید کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.