کد مطلب: ۶۹۹۸۴۴

این خودروهای خارجی به ایران می‌آیند

این خودروهای خارجی به ایران می‌آیند

کمپانی سایک موتورز که هم‌اکنون مدیریت شرکت MG را بر عهده دارد، با باز شدن بازار صادرات ایران به روی خودروهای خارجی با برند رووی به ایران بر می‌گردد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یکی از جدیدترین خودروهایی که شرکت ام جی در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده، MG One است. این خودروی کراس اوور دارای طراحی اسپرت و جوان پسندی است که می‌تواند برگ برنده آن در بازارهای آسیا و ایران باشد.

به نقل از خبرآنلاین، ام جی وان مجهز به یک پیشرانه بنزینی ۱.۵ لیتری توربو است که می‌تواند حداکثر ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. همچنین نیروی محرکه این خودرو از طریق گیربکس اتوماتیک سی وی تی به محور جلو منتقل خواهد شد.

ام جی وان (MG One)

این خودروی جذاب و زیبا به لحاظ ظاهری دارای دو نسخه آلفا و بتا است. نسخه آلفا ظاهر اسپرت‌تری نسبت به بتا دارد و نسخه بتا مجهز به فناوری‌های پیشرفته و سطح بالایی است که نسخه آلفا ندارد. MG One در بازار چین بین ۱۷ تا ۲۱ هزار دلار قیمت‌گذاری شده و هر چه امکانات رفاهی و آپشن‌های آن بیشتر باشد، قیمت آن گران‌تر خواهد شد. رقبای این خودرو در صورت ورود به بازار ایران، لاماری ایما، دیگنیتی و ام وی ام ایکس ۵۵ خواهند بود.

ezgif 2 d70d34b55d

ام جی آر ایکس ۵ جدید (MG RX۵ New)

رووی آر ایکس ۵ جدید دارای دو مدل بنزینی و پلاگین هیبریدی است. نسخه بنزینی این کراس اوور مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو است که می‌تواند حداکثر ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی محرکه این خودرو از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به محور جلو منتقل می‌شود. رووی RX۵ در هر ۱۰۰ کیلومتر تقریبا ۶.۹ لیتر سوخت مصرف می‌کند و حداکثر سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

همچنین نسخه پلاگین هیبریدی ام جی آر ایکس ۵ جدید مجهز به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو به همراه یک پیشرانه برقی است که هر دوی آنها می‌توانند ۲۴۵ اسب بخار قدرت و ۵۷۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کنند. انتقال نیروی محرکه در این کراس اوور پلاگین هیبریدی از طریق گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود.

خوشبختانه مصرف سوخت MG RX۵ در این نسخه ۳.۳ لیتر در هر صد کیلومتر است و می‌تواند در عرض ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. قیمت این خودرو با توجه به نوع پیشرانه و میزان امکانات رفاهی که دارد بین ۱۷ تا ۲۳ هزار دلار خواهد بود.

ezgif 2 b21904c410

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.