کد مطلب: ۶۰۵۲۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۳ اتفاق در روز دوشنبه هفته آینده/ واریزی‌های دی ماه کدامند؟

۳ اتفاق در روز دوشنبه هفته آینده/ واریزی‌های دی ماه کدامند؟

در روز دوشنبه هفته آینده یعنی بیستم دی ماه سه اتفاق برای گروه‌های مختلف رخ می‌دهد، دو واریزی انجام می‌شود و سامانه ثبت‌نام مسکن دولتی برای گروهی فعال می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته آینده برای گروه‌های مختلف از مردم خبرهایی در راه است. یک یارانه واریز می‌شود، مجردان می‌توانند مسکن دولتی ثبت‌نام کنند و حقوق‌ گروهی از بازنشستگان پرداخت می‌شود.

واریز یارانه نقدی

یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در روز دوشنبه واریز می‌شود. ۷۸ میلیون نفر یارانه نقدی این ماه را در ساعت ۲۴ روز دهم دی ماه دریافت می‌کنند.

خانوارهایی که مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کرده‌اند نیز در این ماه یکی دیگر از اقساط این وام را پرداخت می‎کنند.

قرار بود در این ماه یارانه دیگری نیز واریز شود اما گفته شد این یارانه به یارانه معیشتی بنزین اضافه می‌شود ولی انجام نشد. به نظر هم نمی‌رسد که در هفته پیش‌رو و با یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی پرداخت شود.

واریز حقوق بازنشستگان

همزمان با واریز یارانه نقدی، پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیز آغاز می‌شود.

سازمان تامین اجتماعی براساس حروف الفبا و ترتیب زمانی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران خود را واریز می‌کند که از روز بیستم هر ماه شروع می‌شود و تا پایان ماه ادامه می‌یابد.

ثبت‌نام مسکن دولتی

مردان مجرد که متقاضی طرح نهضت ملی مسکن هستند می‌توانند از روز دوشنبه هفته آینده یعنی بیستم دی ماه با مراجعه به سامانه ثمن وزارت راه و شهرسازی ثبت‌نام کنند.

دولت برای مجردان دو شرط در نظر گرفته است، اول این که بیش از ۲۳ سال سن داشته باشند، دوم این که در زمان تحویل واحدهای مسکونی خود متاهل باشند.

پیش‌بینی شده ساخت مسکن بین دو تا سه سال زمان ببرد، پس از این مدت اگر این گروه از متقاضیان همچنان مجرد باشند باید هزینه بیشتری بپردازند. در واقع در این طرح مسکن، دولت به متقاضیان زمین رایگان می‌دهد اما شامل مجردان نمی‌شوند و مجردان باید پول زمین را نیز پرداخت کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سرزمینی هست به نام ایران که در ان روح وروان مردمش به مضحکه قرار گرفته من فردی معلول با سه تا بچه گفتن برو خانه بساز بلاعوض میدیم با گذشت چندین سال هرچه دار وندارم هست را باید به طلب کارانی بدهم که ارزش پولشان از بین رفته اینم گوشه ای از بازی گرفتن بدبختان بهزیستی زمین رایگان هم شوخی جدید اخ خدا

  • ناشناس

    تورا بخدا به من هم کمک کنید من هم نیازمندم و بیمارم

  • ناشناس

    من آدم پاکی هستم فقط تحت تاثیر چند حادثه واقعی این مهملات بافتم قصدم توهین یا افترا یا خدای نکرده هیچ سویی ببوده بار دیگر از تمام بانوان معذرت میخواهم و از تجارت نیوز در خواست فوری پیام نامناسب ناشی از کم سوادی بنده دارم ،معذرت میحواهم

  • ناشناس

    من معذرت میخواهم تجارت نیوز عزیز. سخن بد در نیت است نه در ناآگاهی.بنده پاکم .سخنی به خودم گفتم . حذفش کن خواهش میکنم من کسی را نه میشناسم و نه قصد افترا و توهین به داشتم .تمنا میکنم پیامی که نوشتم من شوهر دارم را حذف کن بخدا قصدم از سایر پیامها هم خواستم لبخندی زده باشید. من معذرت میخواهم

  • ناشناس

    من از بهزیستی معذرت میخواهم .بخاطر سوء برداشت .بخدا قصدم بدنام کردن هیچ کس نبود فقط یکسری حادثه واقعی بوده که دیدم و برای لبخند نوشتم .معذرت میخواهم. من کسی رانمیشناسم .تجارت نیوز نباید از نافهمی من سوء استفاده میکرد.بخدا من اطلاعی از بهزیستی ندارم فقط نادانی کردم ادای شخصی بیسواد که واقعی هم بود در آوردم من معذرت میخواهم نمیدانستم به کسی بر بخوره تجارت نیوز باید مسئول پخش پیام و این سوء برداشتها باشه تقاضا دارم حذف کنید گناه دارم پاک هستم با معذرت

  • ناشناس

    من از بهزیستی معذرت میخواهم .بخاطر سوء برداشت .بخدا قسم قصدم بدنام کردن هیچ کس نبود فقط یکسری حادثه واقعی بوده که دیدم و برای لبخند نوشتم .معذرت میخواهم. من کسی رانمیشناسم .تجارت نیوز نباید از نافهمی من سوء استفاده میکرد.بخدا من اطلاعی از بهزیستی ندارم فقط نادانی کردم ادای شخصی بیسواد که واقعی هم بود در آوردم من معذرت میخواهم نمیدانستم به کسی بر بخوره تجارت نیوز باید مسئول پخش پیام و این سوء برداشتها باشه تقاضا دارم حذف کنید گناه دارم پاک هستم با معذرت

  • ناشناس

    بنام خداوند مهربان. وقتی در مملکتی آستانه تحمل پایین بیاید و سوء برداشت از نوشته ها و حرف های یک دیگر بیشتز شود ، بهتر است که توبه کنند و از خداوند صبر در خواست کنند و با ذکر و نام مقدس از خدا یاری بجویند. خداوند جهان دیگری را برای باورمندان آماده فرموده که از این جهان بسا بهتر است. و آن جهان برای توبه داران و باگذشتان و مهربانان و مردان با تدبیر بهشت خواهد بود و برای فتنه و آزارگران و بیتحملان و سوء برداشت فوری و بی گذشتان و نامهربانان هم همان اعمالشان خواهد بود الا آنکه خداوند مشیت خود را تغییر دهد. که این مسأله امکان پذیر است .و خدا مهربان است.

  • فریبا ظهیری

    سلام من و بچه هام همه ی چشم امیدمون به همین یارانه ای بود که زیاد کنند اما خبری نشد به خدا شوهرم مریض هست با دو تا بچه تنها منبع درامد یارانه ای شوهرم مریض نمیتونه کار کنه اگه کسی می‌تونه کمکی کنه ممنون میشم انشالا خدا نگهدارتان باشه

  • یمن .م

    سلام.بنده هم به عنوان یک شهروند حق زندگی دارم . هیچی ندارم .مریضم .تنهایم. اول خدا .دوم دولت. إن شاءالله

  • ناشناس

    حقوق کارگران کی واریزمیشود