کد مطلب: ۵۶۱۹۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آغاز واریز حقوق تیر بازنشستگان / مابه‌التفاوت فروردین واریز می‌شود؟

آغاز واریز حقوق تیر بازنشستگان / مابه‌التفاوت فروردین واریز می‌شود؟

واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی باید از امروز شروع شود و این پرداختی تا پایان ماه ادامه دارد. همچنین این سازمان باید مابه‌التفاوت حقوق غیرحداقلی‌بگیران را واریز کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس روال ماه‌های گذشته باید واریز حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از امروز آغاز شود.

حقوق بازنشستگان این سازمان براساس جدول زمان‌بندی و به ترتیب حروف الفبا واریز می‌شود. این واریزی از روز بیستم هر ماه آغاز تا حدود یک هفته یا نهایتا تا پایان ماه واریزی ادامه‌دار است.

بنابراین واریز حقوق تیر بازنشستگان از امروز شروع شده و تا پایان هفته آینده همه‌ی بازنشستگان حقوق خود را دریافت می‌کنند.

همچنین باید در این هفته مابه‌التفاوت حقوق فروردین گروهی از بازنشستگان واریز شود. قرار بود این پول در اردیبهشت و سپس خرداد پرداخت‌ می‌شد.

در فروردین پس از اعمال افزایش حقوق سالانه و طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان لشگری و کشوری خطایی رخ داد که برخی از بازنشستگان حقوق کمتری بگیرند.

پس از بررسی این خطاها قرار شد بازنشستگان غیرحداقلی‌بگیر در اردیبهشت دوباره حقوقشان زیاد شود. همچنین مسئولان سازمان تامین اجتماعی گفتند که مابه‌التفاوت فروردین در اردیبهشت پرداخت می‌شود که نشد.

آخرین وعده واریز مابه‌التفاوت حقوق

در وعده دوباره مسئولان قرار شد مابه‌التفاوت با حقوق خرداد واریز شود که این کار نیز انجام نشد. طبق آخرین وعده مدیران این سازمان قاعدتا باید این مابه‌التفاوت با حقوق تیر و طی یک هفته آینده پرداخت شود.

رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران نیز در این خصوص به تجارت‌نیوز گفته بود: مدیران سازمان تامین اجتماعی به ما قول داده‌اند که مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان با حقوق تیر واریز می‌شود.

همچنین پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد، لیست بازنشستگانی که مشمول دریافت مابه‌التفاوت می‌شود از سوی دفتر مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی به بخش مالی ارسال شده است.

یعنی در حال حاضر بخش مالی سازمان تامین اجتماعی باید دستور پرداخت این پول را به حساب غیرحداقلی‌بگیران بدهد.

این ما‌به‌التفاوت به همه بازنشستگان داده نمی‌شود بلکه فقط غیرحداقلی‌بگیران این پول را می‌گیرند. یعنی کسانی که حقوقی بیشتر از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌گیرند.

جزئیات ثبت‌نام وام بازنشستگان را در لینک « مراحل دریافت وام بازنشستگی / ثبت‌نام اینترنتی است؟ » بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    یک تیر هست و حقوقی که قرار بود سی و یکم واریز کنند هنوز واریز نشده. والا مارو به عنوان برده میفروختن به اروپا وضعمون به مراتب بهتر بود. از این کشور فقط باید فرار کرد

  • سعید

    امروز یکم تیر هست هنوز حقوق مستمری بگیران واریز نشده بابا بدهکاریم میفهمیـــــــــــــــــــــــــد

  • ناشناس

    امروز دوم مردادماهه هنوز حقوق من واریز نشده از کجا میتونم پیگیر بشم؟

  • حسین

    حقوق تیر ماه را هنوز پرداخت نکرده اند

  • ناشناس

    دوستان برای هیچکدوم از حروف الفبا رو نریختن یا فقط ما که میم هستیم؟

  • نادر

    با سلام تا امروز ۵ مرداد مابه‌التفاوت فروردین ماه واریز نشده است ممکن است بطور دقیق چه زمان و روزی واریز می‌شود.

  • نادر

    بالاخره کی مابه‌التفاوت فروردین ماه واریز می‌شود.

  • ناشناس

    چرا در یک مملکت این همه تبعیض هست حقوق کشوری میره بتلا اما مستمری تامین اجتماعی نمیره شما مگر خدا نمی شناسید بترسید از خشم خدا ومردم.به خود خدا قسم از هیچ کدامتان نمیگذریم فقط باید آتش جهنم را بچشید همه حکومتیها .اگر سختی هست باید برای همه باشد.

  • ناشناس

    امروز ۲۰مرداد ساعت ۳و۳۰دقیقه هنوز حقوق ها رونریختن ای تف به ذات خرابتون بابا مریضیم هزارجا بدهی داریم اخه یعنی ۳تومن پولیه ک اونم میخاین دق بدین این پولا کجا میره اخه والا یزید رحمش بیشتر بود اون بالانشسین فقط میگین دعای توسل بخونیین مریصیم باباجان بدهکاریم از ۶صبح منتطر واریز حقوق نشستم خجالت بکشین بخدا این ملت اینجور میکنین فردا زیر دست پای همین ملت بعد التماس فایده نداره ها تمومش کنین تا دیر نشده

  • ناشناس

    سلام پس مابه التفاوت بازنشستگان کشوری کی پرداخت میشه