کد مطلب: ۵۲۳۲۹۹

سهمیه بنزین فروردین واریز ‌شد

سهمیه بنزین فروردین واریز ‌شد

طبق اعلام قبلی، ساعت ۲۴ دیروز ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها شارژ شد. برای خودرو‌های سواری شخصی ۶۰ لیتر و برای موتور سیکلت‌های شخصی نیز ۲۵ لیتر سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طبق اعلام قبلی، ساعت ۲۴ دیروز ۳۰ اسفند ماه سال ۹۹ سهمیه بنزین خودرو‌ها و موتور سیکلت‌ها شارژ شد. برای خودرو‌های سواری شخصی ۶۰ لیتر و برای موتور سیکلت‌های شخصی نیز ۲۵ لیتر سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است.

پیش از این، فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به مهر گفته بود: جایگاه‌های سوخت کشور همگی در آمادگی کامل برای سوخت رسانی هستند و وضعیت ذخیره سوخت انبار‌های سراسر کشور به ویژه در مناطق شمالی کشور، مطلوب است.

این مقام مسئول درباره سهمیه بنزین مرسوم نوروزی خودرو‌های شخصی نیز توضیح داد: از آنجایی که تخصیص این سهمیه بنزین به هر حال به عنوان یک مشوق برای سفر‌های نوروزی به شمار می‌رفت و با توجه به اینکه در شرایط کرونایی قرار داریم و ستاد ملی کرونا موکدا تردد بین شهری را منع می‌کند و حتی بسیاری از استان‌ها و شهر‌ها امکان ورود به آن ممنوع شده است، مصوبه‌ای برای تخصیص این سهمیه نوروزی بنزین به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ابلاغ نشده است.

اخبار بیشتر را در کانال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.