کد مطلب: ۵۲۵۹۳۳

با وام ازدواج ۲۰۰ میلیونی چه وسایلی می‌توان خرید؟

با وام ازدواج ۲۰۰ میلیونی چه وسایلی می‌توان خرید؟

با افزایش وام ازدواج به ۲۰۰ میلیون تومان با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهید شد که برای خرید وسایل ابتدایی کاملا ساده نیازمند ۱۵۰ میلیون هستید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حدود چند روز پیش بود که رئیس مجلس شورای اسلامی از افزایش وام ازدواج صحبت کرد. صحبت‌هایی با این عنوان "بخش مهمی از اعتبارات خرج وام دادن به نور چشمی‌ها و ابر بدهکاران بانکی می‌شد و نوبت مردم که می‌رسید می‌گفتند بودجه نداریم. مجلس با هدف سوق دادن منابع به سمت رفع نیاز‌های مردم و برای حمایت از خانواده وام ازدواج را به ۲۰۰ میلیون تومان برای زوج‌های جوان و ۱۴۰ میلیون تومان برای همه زوج‌ها افزایش داد."

نظام بانکی همیشه با موضوع افزایش وام ازدواج مخالف بوده؛ زیرا همیشه از کمبود منابع سخن می گوید. اما در نهایت این مصوبه توسط مجلس مطرح و تائید می شود.

وسایل ایرانی برای شروع یک زندگی

Capture
این تنها قیمت بخشی از لوازم خانگی ضروری برای شروع یک زندگی است که با یک حساب سر انگشتی اگر بخواهید برای شروع زندگی به کم‌ترین و ارزان‌ترین وسایل اکتفا کنید، باید ۱۰۰ میلیون تومانی سرمایه در دست داشته باشید.

در بحث مسکن هم بهتر است حرفی از خرید یا اجاره مسکن از طریق وام ۲۰۰ میلیونی ازدواج نکنیم. زیرا با این اعداد و ارقام هر زوج می تواند تنها به تهیه وسایل ضروری منزل خود کند.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برای ضامن خیلی شورشو درآوردین از صدخوان رستم باید گذشت ، هربانکدمیری فقط پارتی داشته باشی جواب میدن ، پارتی ماها کیه خداست ؟؟؟؟ خداهم از ما برگشته بسکه تو مملکت ما دزدی و دورویی میبینه ، ولی وام بلاعوض برا ایران ثروتمند چیزی نیس ، یا ندین یا درست بدین که زندگی خوبی استارت کنیم ،

  • ناشناس

    وام ازدواج ::: طنز تلخ …

  • محمدرضا

    با ۲۰۰ملیون وام یه پرایدمدل۸۱تمیز یشمی میشه خرید

  • ناشناس

    میگن وام ازدواج شده 200یا140میلیون میری بانک میگن نه 50میلیون تومنه خودتون اون بالا هستید الان میتونید با همچنین وامی زندگی کنید

  • ناشناس

    بخدا موردیم از این زندگی خسته شدیم نا کاری نا چیزی خوب اگر وام میگرم وا کار ندارم چطوری قصد وام میدم هیچی نمیگیم خدا را شکر میگیم خدا کریمه

  • ناشناس

    اگه قصدتون وام دادنه به همه یکی بدین اخه شما خودتون فک کنین ببینین با این گرونی با 70 ملیون چی بخریم شمارو به هرکی که می پرستین قصمتون میدم که همون 200 ملیونو بدین اخرش که پولشو تمام کمال پس میگیرین بزارین جوونیم زندگی کنیم .

  • ناشناس

    سلام‌ من بعدعید وام روثبتنام کردم۷۰میلیون ثبت کرد!!پس کی قراره۱۰۰میلیون بشه؟؟

  • ناشناس

    بجای اینکه وام 200 ملیونی بدید با قسطای سرسام اور به این گرونی خاتمه بدید تا مردم بتونن باهمون پول اندکی ک دارن وسیله هاشونو بخرن.
    اخه چه معنی میده این همه گرونی

  • ناشناس

    الان دقیقا وام ازدواج چقدر؟

  • hamed

    ٢٠٠میلیون اخه چی میشه

تیترِ یک

آخرین اخبار