کد مطلب: ۶۰۱۵۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وام با سند خودرو / با سند تک‌برگ وام دریافت کنید!

وام با سند خودرو / با سند تک‌برگ وام دریافت کنید!

برخی از افراد برای گرفتن تسهیلات از بانک باید ضامن مورد تایید به بانک معرفی کنند. شرایط سخت پیدا کردن ضامن و مبالغ پایین بانک‌ها برای پرداخت وام به مشتریان، باعث شکل‌گیری موسساتی شده است که بر روی سند خودرو یا خانه به متقاضیان وام می‌دهند. اما شرایط این موسسات چگونه است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در برخی از سایت‌های فروش وام افراد اقدام به فروش وام‌های خودرو خود می‌کنند و به عبارتی وام خود را به فرد دیگری واگذار می‌کنند. اما به غیر از آن سایت‌های بی‌نام و نشانی وجود دارند که بر روی سند تگ‌برگ خودرو به متقاضیان وام می‌دهند.

در این نوع از پرداخت تسهیلات بانک دخالتی ندارد و موسسات هم تحت نظر بانک نیستند. پیگیری‌های تجارت‌نیوز از این سایت‌ها نشان می‌دهد، بسیاری از این موسسه‌ها با سرمایه فردی افراد شکل گرفته و پشتوانه‌ای برای آن‌ها وجود ندارد. یکی از این موسسات به تجارت‌نیوز می‌گوید: « ما طلافروشی داریم و حالا تصمیم گرفتیم موسسه آزادی تاسیس کنیم که وام می‌دهد»

یکی دیگر از این موسسه‌ها درباره شرایط وام‌دهی بر روی سند خودرو گفت: شرط مهم و اساسی در دریافت تسهیلات با سند خودرو داشتن سند تگ‌برگ است در غیر این صورت موسسه وام نمی‌دهد.

شرط اساسی دیگر این است که تا زمانی که اقساط و کل پول دریافتی از موسسه تسویه نشده است مشتری حق فروش خودرو خود را ندارد و به عبارتی سند خودرو در رهن موسسه می‌ماند.

میزان وامی که با سند خودرو مشتری دریافت می‌کند در بین موسسه‌های مختلف متفاوت است برخی براساس ۳۰ درصد ارزش خودرو وام به مشتری می‌دهند و برخی ۴۰ درصد ارزش خودرو.

البته قبل از آنکه پولی تحت عنوان وام به حساب مشتری واریز شود، باید توسط کارشناسان این مجموعه‌ها خودرو مورد بررسی قرار بگیرد.

کارمزد دریافتی برای هر وام در بین موسسه‌های مختلف معمولا یکسان است و اکثر این مجموعه‌ها ۱۰ درصد کارمزد بر روی هر وام دریافت می‌کنند. همچنین این مجموعه‌ها سقف بازپرداخت وام را معمولا تا سه سال بیان می‌کنند و برای پرداخت وام ضامن نمی‌خواهند زیرا سند خودرو ضامن مشتری است.

در حال حاضر در بین بانک‌های فعال در شبکه بانکی، وام و تسهیلاتی به این صورت وجود ندارد و شرایط وام‌دهی بیشتر بانک‌ها سپرده‌گذاری بلند مدت و ارائه ضامن معتبر به بانک است. اگرچه مشتری دریافت وام از این مجموعه‌ها علاوه بر پرداخت ماهانه اقساط باید سود آن را هم بپردازد اما این نوع وام گرفتن را به دریافت تسهیلات از بانک ترجیح می‌دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عادل

    میخوان فقط سند بنام بزنیم این آرزو ب گور ببرید نمیزنم سند ن پلاک

  • ناشناس

    ازکجامیتوان وام باسندگرفت

    • ناشناس

      از همه بانک ها

    • ناشناس

      دروغه محض برید نگاه کنید

  • mokhatab

    اتفاقا وام روی سند خودرو خیلی خوبه کسی مثل من که نه کارمند داره توی خانواده و نه کسی که دسته چک با حساب گردش بالا و تنها یک ماشین داره خوبه که حدودا ۴۰ درصد هم همین گونه هستند و بخاطر نداشتن ضامن و ….. سراغ وام نمی روند. یکی از اشنا ها رفته بود بانک و نیاز به ۴۰ ملیون وام داشت بهش گفته بودند باید ۷۰ ملیون بخوابانی به حساب و مسدود کنی تا ۴۰ م وام بگیری گفته مرد حسابی من اگه این پول را داشتم که دیگه وام می خواستم چکار
    خلاصه که وام روی سند ماشین عالی هست

    • حسین پنا هی

      من یه پراید خریدم همه مدارکش کامله و پیش خودمه سندم دارم ولی تا الان تعویض پلاک نکردم به اسم خودم نیس ماشین ولی قولنامه فروش همه مدارک ماشین پیشمه میتونم رو سندش وام بگیرم

    • ناشناس

      سلام من یک پراید دارم سند تک برگ به نام خودم هست کجا میتوانم مراجع کنم برای وام ۱۵ میلیون

  • حسین ناصری

    اولا لطف کنید ادرس وام دهندگان واقعی را اعلام کنید و ثانیا ایا معنی 10 درصد یعنی اگر کسی 40 میلیون وام بگیرد بعد از 3 سال میبایست 44 میلیون پرداخت کرده باشد؟

    • ناشناس

      سلام نخیرعزیزدل مثلا۱۰۰تومن وام بگیری این دقیقه دارم میگم۱۱۴تومن بگیری۴۸ماهه ماهی۵تومن قسط میدی این کناراصلابحث نداره مثلاشرایط بانک وام دهنده است اما۱۰درصدوام کارمزدزحمت موسسه هست که بایدبدی۹درصدهم ارزش افزوده میدی تازه این بهترین شرایط موجوده توکل تهران

    • ناشناس

      شماره تلفنتون چند

  • حمیرا حسن پور انارکی

    سلام پمم سند خودر دارم گجا مراجعه کنم

  • ناشناس

    آدرس موسسه کجاهست

  • محسن باقری

    سلام میشه آدرس موسسه رو بدین من وام میخام

  • علی اصغر

    باسلام دوستان لطفا این کار رو انجام ندید اولش خوب باهاتون صحبت میکنن . بعد که میریدحرفی که زدن عوض میشه .میگن سند بنام شما میمونه خیر اینجوری نیست اولبسم الله مثلا ۴۰ میلیون وام میخواهید ۴ میلیون ۱۰ درصد کمسیون باید بدید یک ونیم هزینه سند ویکمیلیون هزینه کارشناس کا خودشون هستن ۵۰۰ سفته حالا حسابکنید ۴۰ میلیون میشه ۳۳ میلیون دست شمامیرسه سند بنام اونها میشه .وفقط منتظر این هستن شما نتونید قسط بدید ماهیانه۳ونیم باید بدید برای ۳۳ تومن که گرفتید .واخرش ماشین روباید بدید نکنید من سرم امده

  • ناشناس

    سرچ کنید موسسه حقوقی توانگر یکی از این موسسه هاست

    • ناشناس

      اااا

  • ناشناس

    کاری میکنن از زندگی بیزار بشین اگه سی تمن وام بگیرین باید شصت تمن وام بدین تو این مملکت کسی محض رضای خدا کار نمیکنه.اینا دنبال کسی میگردن که بی کس و کار باشه ضامن نداشته باشه و از روی ناچاری سند ماشینشو بزاره وقتی که تو دام بندازنش یه کلاه مثل لوک خوش شانس سرش میزارن که جلوشو نتونه ببینه😂😂😂😂😂