کد مطلب: ۵۲۴۸۲۵

مدیرکل امور فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد:

وام ۱.۲ میلیون تومانی برای بازنشستگان!

وام ۱.۲ میلیون تومانی برای بازنشستگان!

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: اعطای تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به بازنشستگان برای خرید از فروشگاه رفاه در سال ۱۴۰۰ هم اجرا می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود مرتضایی‌فر مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، درباره جزئیات پرداخت پرداخت وام برای خرید از فروشگاه رفاه به بازنشستگان در سال ۹۹، اظهار کرد: طرح یاری یکی از طرح‌هایی بود که جهت ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی بیشتر به بازنشستگان اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه هدف اصلی از اجرای این طرح افزایش قدرت خرید بازنشستگان بوده است، گفت: در این طرح خدمات مختلفی برای بازنشستگان درنظر گرفته شده است و یکی از آن خرید از فروشگاه زنجیره‌ای رفاه بود و در ۳ مرحله ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری با رقم ۵۰۰ میلیارد تومان از خدمات این طرح استفاده کردند.

مرتضایی‌فر تصریح کرد: این طرح در ۳ مرحله اجرا شد، بازنشستگان در هر مرحله می‌توانستند از فروشگاه رفاه خرید کنند و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بر روی کارت حقوقشان درنظر گرفته می‌شد و ۴ ماه فرصت بازگردانی این مبلغ را داشتند و به صورت کسر از حقوق بازنشستگان انجام می‌شد و خود بازنشسته ضامن خودش است و نیاز به هیچ مراجعه حضوری و عملیات بانکی نداشت.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۰ هم این طرح اجرا می‌شود، افزود: این طرح نیاز به هیچ ثبت نامی نیاز نداشت و برای تمامی بازنشستگان است و مبلغ بر روی کارت حقوق بازنشستگان فعال می‌شود اگر مایل به استفاده بودند می‌توانستند از خدمات طرح بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی کوچکسرایی

    من یک بازنشسته هستم باحقوق ۹۳۰ هزار تومان چطور با این تورم وحشتناک زندگی کنم یک نفر به من بگه

  • عل

    آشغالها ی فروشگاه رفاه رو دستشون مونده به بازنشسته ها میخوان قالب کنن. حمید و من چحوری؟این بهترین راهه.

  • ناشناس

    ای داد از این بی پولی…..۱۲۰۰آخه چه دردی رو دوا میکنه .

  • ناشناس

    چنان این وام تو بوق وکرنا کردن انگار مسئولین شق القمر کردن از قدیم گفتن سیر از گشنه خبر نداره بعد از بازنشستگی حقوق مستمری بازنشستگان باید چنان باشد که در شان آنان وخانواده مستمری بگیران باشد تازه وام میدهند یعنی پیشخور حقوق بازنشستگی واقعا شرم آور است.

  • ناشناس

    باز نشستگان تامین اجتماعی هم برن بمیرن.ما تامین اجتماعی ها رو سم بدید بخوریم بمیریم .نه همسان سازی حقدق نه وام نه افزایش حقوق…پرتمون کنین دریا راحت شید مسئولین محترم

  • سعید

    توهین به بازنشستگان همه ما ها را فقیر کردند نمیخواهیم این وام است که اسمش را وام گذاشتید به جای این کارها پولی که ما ۳۰ سال به تامین اجتماعی دادیم و هم کارفرما حقمان را بدهید و بعد از ۳۰ سال کار تازه راه گدایی را به ما نشان میدهید

  • ناشناس

    این یک توهین به بازنشستگان تامین اجتماعی است شما نمی‌خواد زخمت بکشید وام بدید حقوق واقعی یک بازنشسته رو پرداخت کنید

  • ناشناس

    میگم یه وقت مسئولین گرسنه نمونن این همه وامهای سنگین میدن به باز نشسته ها

  • ناشناس

    لابد کلی ازش کسر میکنید
    اخه هرچی میدین دوبرابر یا گاهی سه برابر باید پس بدیم

  • ناشناس

    حقوق بازنشستگان تامین اجتمایی زیرخط فقر است عدالت را رعایت کنید حق خودمان را بخودمان وام میدهید