کد مطلب: ۶۰۴۱۷۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وام سرمایه در گردش بانک‌ها / کدام بانک‌ها وام برای تامین مالی می‌دهند؟

وام سرمایه در گردش بانک‌ها / کدام بانک‌ها وام برای تامین مالی می‌دهند؟

برخی از بانک‌ها به مشتریان خود برای تامین مالی پروژه‌، تجهیز محل کار، تامین مالی و… وام می‌دهند. بیشتر بانک‌های فعال در شبکه بانکی این تسهیلات را به مشتریان اعطا می‌کنند. در این گزارش به بررسی برخی از بانک‌هایی که وام سرمایه در گردش می‌دهند پرداخته شده است.  

به گزارش تجارت‌نیوز ، برخی از بانک‌ها به مشتریان خود برای تامین مالی پروژه‌، تجهیز محل کار، تامین مالی و… وام می‌دهند. بیشتر بانک‌های فعال در شبکه بانکی این تسهیلات را به مشتریان اعطا می‌کنند. در این گزارش به بررسی برخی از بانک‌هایی که وام سرمایه در گردش می‌دهند پرداخته شده است.

بانک دی

بانک دی به مشتریان حقیقی و حقوقی به جهت تامین مالی تسهیلاتی را اعطا می‌کند. متقاضیان دریافت این وام می‌توانند نسبتی از موجودی سپرده یکساله خود را وام دریافت کنند. دریافت این تسهیلات نیازمند سپرده‌گذاری بلندمدت در بانک است و نرخ سود سپرده‌ای هم که بانک به مشتریان پرداخت می‌کند ۱۲ درصد تعیین شده است.

بانک دی در این تسهیلات، نسبت به ۸۵ درصد از سپرده مشتری وام با نرخ سود ۱۵تا ۱۷ درصد اعطا می‌کند. برای دریافت این وام متقاضیان باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. همچنین این تسهیلات پس از اعتبارسنجی به صورت آنی پرداخت می‌شود، بنابراین دوره انتظار برای دریافت تسهیلات به این مورد بستگی دارد.

بانک گردشگری

بانک گردشگری در جهت حمایت از مشتریان و تأمین نیازهای مالی کوتاه‌مدت به ویژه تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی و خدماتی در بخش‌های مختلف اقتصادی، تسهیلات تأمین سرمایه در گردش را اعطا می‌کند.

برای دریافت این وام لازم است تا متقاضی بالای ۱۸ سال سن داشته و اگر اقساط معوق یا دارای سابقه چک برگشتی است، ابتدا باید نسبت به تسویه حساب اقدام کند و بعد از آن درخواست تسهیلات را بدهد. نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد مشخص شده است.

بانک پارسیان

این بانک به مشتریان حقیقی خود تسهیلات اعطا می‌کند. این تسهیلات نرخ‌های چهار،هشت، ۱۲، ۱۵ و ۱۸ درصد مبتنی بر میانگین موجودی هر مشتری و مدت بازپرداخت قابل انتخاب با اقساط ماهانه یک تا شصت ماه یا یکجا در سررسید تا شش ماه اعطا می‌شود.

باید در سه ماه حداقل میانگین سه میلیون تومان در یکی از سپرده‌های مشمول طرح وجود داشته باشد همچنین برای مشتریان کسب و کار و مشاغل حرفه‌ای حداقل مجموع واریزی در حساب باید ۱۵ میلیون تومان باشد. مبلغ این وام هم تا هفت برابر میزان سپرده مشتری خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.