خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۳۶۵۰

وام مسکن ۵۵۰ میلیونی برای بازنشستگان صندوق نفت

وام مسکن ۵۵۰ میلیونی برای بازنشستگان صندوق نفت

سقف وام مسکن پرداختی به کارکنان و بازنشستگان عضو صندوق نفت به منظور کمک به تأمین مسکن تا ۵۵۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از صندوق پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، به‌ منظور کمک به تأمین مسکن کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت، هیات امنای صندوق بازنشستگی صنعت نفت، مقرر کرد که به هریک از اعضای صندوق تا مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به‌صورت انفرادی و برای زوج‌های عضو صندوق تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان وام مسکن با اقساط ۱۲ ساله و نرخ بهره ۹ درصد تعلق گیرد.

افزون بر این، مطابق هماهنگی انجام‌شده با بانک‌های عامل مقرر شده که به‌عنوان مکمل، به هر فرد عضو صندوق، مشروط به اینکه دریافتی/ مستمری حقوق ماهانه ایشان، اجازه بازپرداخت اقساط را بدهد، تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان نیز با اقساط پنج ساله و بهره حدود ۱۴ درصد، وام تکمیلی مسکن اعطا شود.

منبع: اقتصاد نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مقدم

    جالب همش کارکنان صنعت نفت اونم فقط رسمی ها ،بقیه ادم نیستند ،برده داری ،اپارتاید اداری ،تو این کشور بیداد میکنه،تبعیض،تبعیض،تبعیض،کارگر بیچاره که نماد تولید تو این مملکت،چقدر راحت استثمار میشه،
    جالبه تو یک اداره ،یک اتاق ،واختلاف ۱۵ میلیونی در پرداخت حقوق،تازه مزایای دیگه بماند،اینم که از بازنشستگان صنعت نفت،کارگر معترض میشه ،کارمند افزایش حقوق ومزایا شامل حالش میشه????

  • ناشناس

    ایا وام ۵۵۰ملیونی به شهرهای کوچک تعلق میگیرد

  • ناشناس

    ایابه شهرهای کوچک وام مسکن صندوق باز نشسته تعلق میگیره