کد مطلب: ۵۴۸۴۰۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وام ۵۰ میلیونی برای معلمان / مشمولان چه کسانی‌اند؟

وام ۵۰ میلیونی برای معلمان / مشمولان چه کسانی‌اند؟

وام ۵۰ میلیونی فرهنگیان با ۱۸ درصد سود از طریق اعطای کارت اعتباری همچنان در بانک‌ها در حال اجراست. اما چه کسانی از این وام می‌توانند استفاده کنند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، وام ۵۰ میلیونی فرهنگیان با ۱۸ درصد سود از طریق اعطای کارت اعتباری همچنان در بانک‌ها در حال اجراست. اما چه کسانی از این وام می‌توانند استفاده کنند؟

در روزهای پایانی اسفند ماه سال ۹۹ مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان نیز درباره برخی تسهیلات درنظر گرفته شده برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان گفته بود: در حال فراهم کردن امکان دریافت کارت اعتباری تا سقف ۵۰ میلیون تومان برای اعضاء صندوق هستیم.

پس از این مدتیست که پرداخت این وام‌ها آغاز شده است.

اخیرا بانک دی اعلام کرده است: تمامی اعضای جامعه معظم فرهنگیان کشور، اعم از کادر اداری، معلمان، نیروهای خدماتی مدارس دولتی، نیمه دولتی، خصوصی و همچنین کارکنان شاغل در وزارت و ادارات تابعه آموزش و پرورش سراسر کشور می‌توانند در دو قالب «کارت اعتباری» یا «تسهیلات رفع نیاز» تا سقف مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از تسهیلات ویژه فرهنگیان استفاده کنند.

در این طرح، به ازای هر ۲۵ میلیون تومان یک ضامن کسر از حقوق نیاز است و دو شراط برای دریافت این وام اعلام شده؛ «وام‌گیرنده جزوه جامعه فرهنگی» و »بدون چک برگشتی و بدهی معوق» باشد.

اقساط این وام نیز ماهانه ۱٫۸ میلیون تومان و کل سود این وام ۵۰ میلیونی ۱۸ درصد، معادل ۱۵ میلیون تومان است. وام‌گیرنده ۳۶ ماه نیز فرصت بازپرداخت اقساط را دارد.

پیش از بانک دی، بانک ملی نیز با رقم پایین‌تری چنین تجربه‌ای را داشته است.

آخرین اخبار درباره وام را در صفحه وام بانکی دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خلایق هر چه لایق

  • ناشناس

    چقدر سود بالا بی زبان تر از معلم پیدا ا نکردید کی میگیره

  • ناشناس

    راست میگی ۵۰ تومن بدین بدون ضامن وچک برگشتی و معوق باتوجه به مانده حقوق کسر حقوق بزنید

  • ناشناس

    اینجا قصد معمله است و سود بردن نه حل مشکلات حالا که مردم گرفتارن موقعیت بدی واسه بانکها نیست ادم گقتی گیر باشه 18 درصد هیچی 50 درصد هم میگیره ولی خدا واسه کسی بسازه که بون منت وفشار کار مردم رو راه بندازه..

  • اخمد

    برای چی دوتاضامن کسرازحقوق؟ برای همه کس پیش میاد که ناخواسته چکش برگشت خورده یاقسطی رانتونسته بدهد….حالا بخاطریک قسط ازاین وام بایدمحروم شود؟ اینجاکه دیگر حساب وکتاب صندوق ذخیره دردسترس خودشان هست،وامتیازیست که مثلا به اعضای صندوق ذخیره میدهند!!
    پس اگه این کارت اعتباری بااین همه سودرادوتاضامن کسرازحقوق هم میخواهند!!!این چه امتیازیست؟اصلا شماهمین طوری بریدبانک بایک ضامن این کارت رابگیرید
    میبینید که اقایان که این همه از صندوق ذخیره میخورندو۲۶ساله پولهای مادستشان هست هیچ لطفی نکرده نمیکنند.صندوق اینقدرسود و پول دارد که به غیرفرهنگی یک کارت ۱۰۰میلیونی بدون سود و ضامن بدهند.پس دزدی بس است.

  • ناشناس

    این وام نیست قبر معلمان دلسوز و زحمت کش است

  • Sir abolfazl

    ۱۵ میلیون سود ک میشه ۳۰%
    حتی ۱۸ درصد هم زیاده

  • علیرضا

    اولا که وام 18درصد نیست و 30درصده
    ثانیا خیلی خیلی خیلی زحمت میکشید!!
    همه بانک ها همچین وامی رو به راحتی میدن
    منت چی رو سر جامعه فرهنگیان میذارید؟!
    واقعا مسخره و مضحکه
    بی کفایتی مسئولین آموزش و پرورش مشکل اصلیه
    دوستان به جای اینکه حافظ منافع معلمین در دولت باشن…
    حافظ منافع دولت در بین قشر فرهنگی هستند
    واقعا باید تاسف خورد

    • ناشناس

      هرچه بگیم فرقی نداره

  • ناشناس

    بابا این وام رو حتی به شغل های آزاد هم میدن.پس دیگه چه منتی سرفرهنگیان میزارید. اگه راست میگید بدون ضامن به فرهنگیان وام بدید واز حقوق شان ماهانه کسرکنید. از معلم مظلوم تر پیدانکردید

  • ناشناس

    زحمت کشیدین این لطف رو چطور جبران کنیم ? دو تا ضامن با ۱۸ درصد شرم اوره