کد مطلب: ۵۶۸۳۹۰

متولدین ١٣۴٧ برای واکسن کرونا ثبت‌نام کنند

متولدین ١٣۴٧ برای واکسن کرونا ثبت‌نام کنند

متولدین ۱۳۴۷ به قبل می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت بهداشت برای تزریق واکسن کرونا نام‌نویسی کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: از هم‌اکنون متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن در سراسر کشور امکان دریافت آنی نوبت در سامانه salamat.gov.ir دارند.

همچنین متولدین ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۷ که ساکن استانهای بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان، قم و هرمزگان هستند و پرونده بهداشت دارند، امکان ثبت‌نام دارند.

افراد با مراجعه به این سایت می‌توانند بلافاصله محل، روز و ساعت دریافت واکسن را خودشان انتخاب کنند و نیازی به انتظار برای دریافت نوبت نیست.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عباس

    من برای مادرم نوبت گرفتم برای جمعه انشالله که واکسن ایرانی بزنن چون اگه بخوان واکسن چینی بزنن من اجازه نمیدم برمیگردم خونه

    • *

      مثلا بگیم هستی چین

  • مومد

    نه‌خبری‌ندارم

  • ناشناس

    سلام پس نوبت متولدین دهه پنجاه کی می رسه ؟مخصوصا آنهایی که بیماری خاص ندارند اما بیماری زمینه ای مثل گشادی دریچه آئورت دارند کی باید واکسن بزنند ؟جوانان دارند جلوی چشممان می میرند .پس نوبت جوانان کی می رسه ؟

  • ناشناس

    با سلام غرض از تصدیع بنده ساکن شهرک واوان شهرستان اسلامشهر می باشم.به رغم این که مرکز واکسناسیون در شهرک واوان وجود دارد اما در سایت واکسناسیون به آن اشاره ای نشده است و درعوض مراکز مجاز در سایر نقاط اسلامشهر و…وجود دارند.برای رفع این نقیصه لطفا اقدامات لازم را مبذول نموده ومراکز مجاز شهرک واوان را هم در سایت تان تعبیه نموده تا بنده برای ثبت نام واکسیناسیون متعاقبا اقدام کنم.
    ممنون