کد مطلب: ۶۱۵۸۰۴

واکنش‌ها به انتصاب مدیرعامل بزرگترین شرکت بورسی / «پتروشیمی تخصص نمی‌خواهد تعهد می‌خواهد!»

واکنش‌ها به انتصاب مدیرعامل بزرگترین شرکت بورسی / «پتروشیمی تخصص نمی‌خواهد تعهد می‌خواهد!»

روز گذشته خبر انتصاب عبدالعلی علی عسگری، رئیس سابق صداوسیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ ‎پتروشیمی خلیج فارس که بزرگترین شرکت بورسی ایران است، منتشر شد. این خبر با واکنش منفی و گسترده فعالان و سهامداران بازار سهام مواجه شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته خبر انتصاب عبدالعلی علی عسگری، رئیس سابق صداوسیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ ‎پتروشیمی خلیج فارس که بزرگترین شرکت بورسی ایران است، منتشر شد. این خبر با واکنش منفی و گسترده فعالان و سهامداران بازار سهام مواجه شد. در ادامه برخی از این واکنش‌ها را با هم می‌خوانیم.

علی سعدوندی، کارشناس بازارهای مالی در توییتر خود نوشت: «در راستای فاجعه حکمرانی انتصاب ‎#علی_عسگری به ریاست بزرگترین شرکت پتروشیمی کشور مجددا توصیه می شود پیشینه تحصیلی و تجربی و اداری کلیه ‎#مدیران_دولتی در یک وبسایت قرار گرفته و به ویژه ‎#معدل_دیپلم این عزیزان همیشه در صحنه به طور ویژه با فونت بزرگتر به رنگ قرمز لاکی مشخص شود.»

پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سهام نوشت: «‏واقعا فقط خود خدا این مملکت رو نگه داشته هرچی تلاش میکنند به صورت کامل نابودش کنند موفق نمیشود !آخر شما بگویید از صدا و سیما به مدیر عاملی پتروشیمی با چه منطقی؟با چه استدلالی؟»

علی شریعتی، فعال اقتصادی نوشت: «‏پتروشیمی دیگر تخصص نمیخواهد فقط تعهد میخواد! #علی_عسگری»

سیامک قاسمی، فعال بازار سهام نوشت: «‏علی عسگری رییس سابق سازمان صداوسیما، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بزرگترین شرکت صنعت ‎#پتروشیمی ایران شد. اینکه تعارف را کنار گذاشتند و رسما دیگه هرکی هرکی شده خودش یه قدم به جلوئه به نظرم!»

حتی علی اکبر رائفی‌پور نیز به این انتصاب واکنش نشان داد، وی نوشت: «بنده به هیچ جناحی تو این مملکت نه وابستگی دارم و نه بهشون بدهکارم. هیچ آدم عاقلی هم دنبال دشمن درست کردن برای خودش نیست. اما واقعا نمی تونم ببینم با یک سری انتصابات عجیب مملکت رو فنا بدن. ربط ‎#علی_عسگری به پترو شیمی چیه؟ میدونید تو این شرایط و اوضاع با یک اشتباه چه بر سر ‎#بورس میاد؟»

برخی دیگر از کاربران نیز نظرات مشابهی داشتند:

«‏انتخاب رییس سابق صداوسیما به‌عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بدک هم نیست.. علی عسگری می‌تونه لابی کنه دستاوردهای هلدینگ مدام از صداوسیما پخش شه؛ تنها عیبش اینه که احتمالا دیگه دستاوردی در کار نیست :))»

« ‏برخلاف دیگران از اهدای صندلی ‎#هولدینگ_خلیج_فارس بزرگ‌ترین پتروشیمی ایران به ‎#علی_عسگری تعجب نکردم. انصاف دهید! عسگری که از سال ۹۵ در صدا و سیما ‎#رییسی را تبلیغ می‌کرد، به اندازه رییس کمیته چند رسانه‌ای ستاد رییسی، حق خود را گرفت فقط ‎#مردم سر سفره انقلاب ‎#نامحرمند

«علی عسگری رییس سابق صدا و سیما به عنوان مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بزرگترین شرکت بورسی ایران (نماد ‎#فارس) منصوب شد. پی‌نوشت: یحتمل شایستگی ایشان برای این سمت بر اساس توییت آقای عبدالملکی و اعلام شرایط ۵ گانه او، احراز شده‌.»

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خدایا درد زیاد هست چه کنم تو بگو

  • ناشناس

    شایسته سالاری به سبک رییسی از وقتی اومده یه نخبه رو هم پست نداده بجاش تا دلت بخواهد به …

  • ناشناس

    آنکه‌تعهدش‌از‌همه‌این‌آقایان بیشتر‌بود‌آقای‌خاوری بود

  • ناشناس

    تعهد وتخصص در مدیریت لازم وملزوم هستند وای به حال روزی که این دو از هم جدا شن حتی کسی که تخصص داره بهتر از شخص متعهد است چون میشه ازش تعهد گرفت ولی شخص بدون تخصص رو نمیشه یک شبه بهش تخصص امو خت…

  • ناشناس

    اقای علی عسگری شما در دوران ریاست صدا وسیما نه تعهد داشتید ونه تخصص الان چطور مدرک تعهد رو دریافت وتهیه کردید لا اقل مدرک تخصص کوچکی برای خودتون جمع وجور میکردید تا نخبه ها امید به مدیریت کشورشونو از دست ندن

  • عدالت خواه

    نمیونم چی بنویسم
    چه واژهدای بکارببرم تا بتونه عمق فاجعه رو نشون بده .آقای علی عسکری
    بزرگ باش و باشخصیت و برو
    برو جای دیگه اثبات …کن

  • ناشناس

    شما آقای علی عسگری
    در زمان صدا سیما چه گلی زدید به سر صدا سیما که اینجا می خواهید بزنید زمانی که شما برا صدا سیما انتخاب شدید اوضاع صدا سیما خراب شد قبل انتصاب شما برنامه نسبتا خوبی پخش می کردند . بیاین پایین تا مردم شما را نکشیدن پایین. تخصص میخواهد این کار بزرگ

  • ناشناس

    چرا گیر دادین به جناب علی عسگری چرا به کسی که این پست به این ادم داده گیر نمیدین???

  • ناشناس

    من تا نفس دارم از جامعه نخبگان کشور حمایت میکنم

  • محمد

    خیلی بی انصاف هستید.چطوری دلتان میاید به آقای دکتر علی عسگری پست ندهند؟ایشان را که در هر عکسی میبینید در حال تواضع و عرض ارادت و تعظیم و تکریم است چرا نباید به ایشان پست داد؟شما می فرمایید به افرادی باید پست دادکه مغرور و راست قامت هستند؟