کد مطلب: ۸۱۷۱۳۶

زمین ۲۵۰ متری رایگان به کدام خانوارها واگذار می‌شود؟

زمین ۲۵۰ متری رایگان به کدام خانوارها واگذار می‌شود؟

معاون وزیر راه و شهرسازی از واگذاری زمین ۲۵۰ متری رایگان به خانوارهای روستایی دارای ۳ فرزند خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هادی عباسی با اعلام این‌که در قالب قانون جوانی جمعیت، زمین 250 متری به خانوارهای روستایی دارای سه فرزند (فرزند سوم متولد بعد از 24 آبان 1400) به صورت رایگان واگذار می‌شود، اظهار کرد: در زمینه هزینه آماده‌سازی زمین‌ها نیز تسهیلات لازم داده خواهد شد. همچنین وام 550 میلیون تومانی برای ساخت زمین در نظر گرفته شده تا این زمین‌ها هر چه سریع‌تر ساخته شوند.

وی با بیان این‌که به خانواده‌های دارای 4 فرزند با شرط این‌که سن آنها کمتر از 20 سال باشد زمین رایگان تعلق می‌گیرد، افزود:‌با توجه به تاکیدهای مقام معظم رهبری در زمینه جوانی جمعیت، دولت برای بهبود این شرایط تصمیم به تصویب قوانینی در راستای حمایت از جوانی جمعیت گرفت و دولت در راستای اجرایی کردن آن مصمم است.

وی تصریح کرد: در اقتصاد بحثی در ارتباط با بزرگترین سرمایه مطرح است. برخی معدن، نفت، موقعیت جغرافیایی و موارد مختلف دیگر را بزرگترین سرمایه می‌دانند، اما امروز دانشمندان اقتصاد جهان بزرگترین سرمایه اقتصادی را سرمایه انسانی می‌دانند. متاسفانه در سال‌های اخیر با توجه به حرکتی که غرب‌زده‌ها در این کشور جاری و ساری کردند از این سرمایه انسانی مقداری محروم شدیم و در وضعیت نزولی قرار گرفتیم.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسن

    شهری ها گناه کردن؟!
    من که میدونم ؛ دولت جایی نمیشینه که آب از زیرش رد بشه و خیس شه! حتما حساب کتاب کردن و دیدن که زاد و ولد در روستاها کمه و اینطوری کمتر ضرر میکنن!

  • ناشناس

    با سلام و درود
    این تاریخ 24ابان چه سیاستی داره آخه من بچهام دو قلو 19ابان 1400 به دنیا اومدن که به عنوان بچه دوم و سوم هستن که ماشین بهمون تعلق نگرفت برای 5روز
    الان هم که زمین تو روستا همه دارن اگه راست میگین تو شهرها (تهران و حومه)زمین بدین که نیاز هست
    منی که تهران هستم و مستاجر هستم تو روستا که زادگاه من زمین میدان

  • کررار

    این تبلیغات خالی ازلطف نیست خدامیدونه این‌بارچه برنامه ای دارید هیچکس ازکارای شماسردرنمیاره جزخودتون وخدای خود عین همین روقراربودبرای مددجویان بهزیستی انجام بدید که تاالان به قولی که دادید عمل نکردید اول اونواجرائ کنید بعد برای بقیه ثابت خواهیدشدوملت به شما ایمان خواهدداشت

  • ناشناس

    این زمینها رو نخرید که این دنیا واون دنیاتونو جهنم میکنید تمام این زمینها صاحب دارند وقصبی هست

  • ناشناس

    سلام خواهش میکنم این خبررو پیگیری کنین. 5تابچه دارم شوهرم بیماری دیابت داره نمیتونه کارکنه برابچه هاخرج کنه.توخونه ی پدرشوهرم زندگی می‌کنیم. خونه بدن راحت میشیم. لطفابه دست مسعولین برسونین.

  • ناشناس

    محمودتز مشهد سلام بنده به شکر خدا ۴فرزند دارم به والله بنده نه مسکن نه زمین ونه هیچ از امکانات دولتی استفاده نکردم از سال ۸۵ به بعد و۱۷سال مستاجر هستم ترخدا فکری به حال من خودم هیچی به خاطره رضایی خدا برای بچه ها راه داره تحقیق کنید هرجور قسطی باشه میدم فرض میکنم مستاجر هستیم به والله خسته شودم دنبال خونه گشتم دیگه با ۴تا بچه کوچیک خونه نمیدن ماندم گفتم فرجی بشه بااین پیام از اداره راه شهرسازی خواهش میکنم برای منو هم سال من فکری کنین ممنون