کد مطلب: ۱۶۶۹۳۹

ورود فرودگاه مهرآباد به رنکینگ جهانی فرودگاه‌ها

ورود فرودگاه مهرآباد به رنکینگ جهانی فرودگاه‌ها

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به افزایش سطح خدمات فرودگاه‌های مشهد و مهرآباد گفت: این فرودگاه در سیستم ارزیابی جهانی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مراسم افتتاح ورودی غربی ترمینال دو فرودگاه مهرآباد و همچنین سامانه الکترونیکی نوبت‌دهی تاکسی‌های فرودگاه صبح امروز با حضور رحمت‌الله مهابادی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و علی عابدزاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و سیدمحسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، مهابادی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در حاشیه این مراسم با اشاره به افتتاح ایستگاه متروی فرودگاه مهرآباد در ۱۸ تیر ماه امسال اظهار داشت: امروز این ایستگاه به داخل ترمینال مسافری مهرآباد متصل شده و مردم به راحتی می‌توانند از ترمینال‌های دو و چهار به خطوط مترو دسترسی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها ادامه داد: در حال حاضر تهران و مشهد دو فرودگاهی هستند که مستقیما اتصال ترمینال به ایستگاه مترو برقرار شده و تلاش داریم در سایر کلانشهرها نیز این اقدام را انجام دهیم.

مهابادی افزود: فرودگاه مشهد وارد ارزیابی بین‌المللی شده و در پی آن نیز مهرآباد وارد سیستم رنکینگ جهانی و رنکینگ بین‌المللی (ACI) شده است که با این اقدام سطح خدمات و سرویس‌دهی این دو فرودگاه برای بالا بردن رنکینگ جهانی خود افزایش یافته است.

پورسیدآقایی، معاون شهردار تهران هم در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایستگاه مترو ترمینال شماره دو فرودگاه مهرآباد قبلا افتتاح شده بود و امروز شاهد افتتاح ورودی غربی این ایستگاه هستیم، گفت: قبلا که مترو ساخته می‌شد به مراکز اصلی مثل راه‌آهن و فرودگاه دسترسی نداشته که نشان‌دهنده ضعف سیاست‌گذاری‌ها بود.

معاون شهردار تهران افزود: با سر کار آمدن وزیر راه و شهرسازی این سیاست تغییر یافت و قرار شد شبکه مترو به این مراکز مهم متصل شود و مردم مستقیما به داخل ایستگاه‌های راه‌آهن و فرودگاه از طریق مترو دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه به زودی قرار است تا پایان امسال ورودی ایستگاه راه‌آهن به داخل مترو نیز راه‌اندازی شود، تصریح کرد: این اقدامات سبب کاهش استفاده مردم از خودروی شخصی و آلودگی هوا خواهد شد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.