کد مطلب: ۲۳۶۹۹۸

ورود هواپیماهای جدید به ناوگان بلاروس

ورود هواپیماهای جدید به ناوگان بلاروس

شرکت هواپیمایی بلاویا از ابتدای امسال تاکنون هشت فروند هواپیمای جدید مسافربری خریداری کرده است.

آناتولی گوسارف -مدیرعامل شرکت هواپیمایی مسافربری بلاروس- گفت: برنامه توسعه بلاویا تا سال ۲۰۲۰ میلادی تدوین شده که براین اساس ناوگان هوایی ما نوسازی می شود و شمار پروازهای مستقیم به کشورهای اتحادیه اروپا و آسیای مرکزی افزایش خواهد یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، گوسارف افزود: سه فروند از هواپیماهای خریداری شده امبرایرهای نو هستند که وارد ناوگان هوایی شده‌اند و پنج فروند دیگر هواپیمای جدید بصورت لیزینگ خریداری شده‌اند که سه فروند آن امبرایر ۱۹۵ و دو فروند امبرایر ۱۷۵ هستند و به مرور تا تابستان سال آینده وارد ناوگان ما می‌شوند.

این مقام بلاروسی تاکید کرد: تمام هواپیماهای قدیمی شامل بوئینگ ۷۳۷،جت های کانادایی سی ار جی و امبرایر ۱۹۵ از ناوگان هوایی بلاروس خارج خواهند شد و به جای آن هواپیماهای بوئینگ و امبرایر جدید جایگزین می‌شوند، زیرا برای مسافران مهم است که سوار هواپیماهای جدید شوند.

از سوی دیگر دولت بلاروس که توسعه فرودگاه بین‌المللی مینسک در پایتخت این کشور را در دست اجرا دارد تا چند سال آینده وارد بازار پرسود ترانزیت پروازهای مسافربری می‌شود.

از سال گذشته نیز شرکت بلاویا بسیاری از خطوط پروازی خود به کشورهای کم مسافر از جمله ایران را متوقف کرد و موفق شد با ۳۳ هزار سورتی پرواز بیش از ۳ میلیون مسافر را جابه‌جا کند و بیش از ۳۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشد.

منبع: توتبای

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.