کد مطلب: ۱۱۷۷۹۶

مدیرعامل سابق راه آهن:خواهش کردیم وزیر راه استعفاء ندهد

مدیرعامل سابق راه آهن:خواهش کردیم وزیر راه استعفاء ندهد

مدیرعامل سابق راه آهن با اشاره به استعفای خود در موضوع برخورد قطارهای مسافری گفت: قبل از بنده وزیر راه و شهرسازی قصد استعفا داشت و آنرا هم تنظیم کرده بود. اما راه آهن یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارت راه بود و باید مسئول آن استعفا می داد. محسن پورسیدآقایی در مراسم تودیع خود

مدیرعامل سابق راه آهن با اشاره به استعفای خود در موضوع برخورد قطارهای مسافری گفت: قبل از بنده وزیر راه و شهرسازی قصد استعفا داشت و آنرا هم تنظیم کرده بود. اما راه آهن یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارت راه بود و باید مسئول آن استعفا می داد.
محسن پورسیدآقایی در مراسم تودیع خود با بیان این‌که استعفای بنده ساده و طبیعی بود، اظهار کرد:فرمول استعفا ساده بود اما سئوال اینجاست که چرا جامعه ایران بسیار سیاست زده شده است.

وی با بیان این‌که این کار موجب لطف بسیاری از دوستان در فضای عمومی شد، تصریح کرد:‌ در موضوع استعفا تلاش شد با تهمت زدن به سیستم ها مسئله را سیاسی کنند و تحلیل‌های مختلف بنویسند که کی دستور داد. گفته شد در دولت اتاق فکری تشکیل شده که اگر این کار انجام شود به نفع دولت است.

وی ادامه داد:‌بیش از همه از این متاسفم شدم که فضا جامعه به حدی سیاسی شده که هر اقدام در کشور با عینک سیاسی دیده می شود. اگر طیف اصوالگریان این کار را انجام دهد طیف طرفدار می خواهد حمایت کند و برعکس از طیف دیگر این کار را انجام دهد آنها نیز می‌خواهند از آن حمایت کنند.

به گزارش تسنیم، وی تاکید کرد: قبل از بنده آقای دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی قصد استعفا داشت و آنرا هم تنظیم کرده بود. اما راه آهن یکی از سازمان های زیرمجموعه وزارت راه بود و باید مسئول آن از سمت خود استعفا می‌داد.

مدیرعامل سابق راه آهن بیان کرد:‌ وزیر راه و شهرسازی با خواهش بنده و خیلی از دوستان پذیرفتند که استعفا ندهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.