کد مطلب: ۱۳۵۷۳۱

وزیر نفت درباره حضور در دولت دوازدهم اظهار بی‌اطلاعی کرد

وزیر نفت درباره حضور در دولت دوازدهم اظهار بی‌اطلاعی کرد

وزیر نفت درباره حضور خود در دولت دوازدهم گفت: تا جایی که اطلاع دارم رئیس جمهوری هنوز وارد بحث انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم نشده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، «بیژن زنگنه» ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید اگر از شما برای کابینه دولت دوازدهم دعوت شود تغییری در برنامه‌های خود خواهید داد یا خیر؟ گفت: گفت که بگذارید برای بعد.

خبرنگار دیگری درباره راهبرد اصلی صنعت نفت و تغییرات آن در دولت دوازدهم پرسید که وزیر نفت گفت: این سوال را پس از انتخاب وزیر بپرسید اما فکر می‌کنم سیاست‌های صنعت نفت با توجه به انتخاب مجدد حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی با قدرت و استحکام بیشتری دنبال می‌شود.

وی درباره سفر ترامپ به عربستان سعودی و تاثیر آن بر روی قیمت نفت اوپک، افزود: عربستان به دنبال افزایش قیمت‌هاست و فردا (پنج‌شنبه) در وین جلسه‌ای خواهیم داشت که بر اصل تمدید همه اعضا اتفاق نظر دارند و تنها بحث بر سر مدت تمدید آن است که 6 ماه یا 9 ماه بیشتر باشد.

زنگنه درباره سخنان رئیس دادگستری که گفته بود یکی از متهمان پرونده بابک زنجانی اعتراف کرده، گفت: در این مورد هم چیزی نشنیده‌ام.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.