کد مطلب: ۳۳۸۸۲۴

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفتگو با تجارت‌نیوز:

وضعیت طلا در هفته جاری چه خواهد شد؟

وضعیت طلا در هفته جاری چه خواهد شد؟

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: تمام مسئولان در تلاشند کاهش قیمت‌ها محقق شود. این در حالی است که ما به سال نوی میلادی نزدیک می‌شویم و بازارهای بین‌المللی حدود 11 روز تعطیل هستند. ممکن است توقف خرید و فروش طلا در بازارهای بین‌المللی بر روند قیمت‌ها اثر بگذارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، آخرین معاملات در بازار طلا نشان می‌دهد که طی دو روز گذشته قیمت طلا و سکه روند نزولی را به خود گرفته است. هفته گذشته بازار طلا با روزهای پرنوسانی روبه‌رو بود. حال برخی فعالان بازار می‌گویند با توجه به اینکه مدت زیادی به سال نوی میلادی باقی نمانده، ممکن است توقف بازارهای بین‌المللی بر قیمت انس جهانی تاثیر بگذارد که این موضوع نیز به خودی خود روند قیمت‌ها را در بازار ایران افزایش خواهد داد.

در همین زمینه رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در پاسخ به این پرسش که قیمت طلا و سکه تا پایان هفته جاری چه خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت طلا و سکه در اوایل هفته گذشته روند صعودی را به خود گرفت اما طی دو روز گذشته قیمت سکه و طلا تا حدودی ارزان شد. چنانچه وضعیت بازار به روال دو هفته گذشته یعنی زمانی که قیمت‌ها به طور مداوم روند کاهشی را طی می‌کرد، باز گردد، به نظر می‌رسد تا پایان این هفته قیمت طلا و سکه تا حدودی با ریزش مواجه شود.

پیش‌بینی قیمت طلا و سکه

رئیس اتحادیه طلا و جواهر می‌گوید: به نظر می‌رسد تا پایان این هفته قیمت طلا و سکه تا حدودی با ریزش مواجه شود.

کاهش نرخ ارز قیمت طلا را تثبیت می‌کند

آیت محمدولی افزود: در هفته جاری انتظار داریم وضعیت با ثباتی را طی کنیم. البته این موضوع مستلزم کاهش نرخ ارز در بازار است. درحال حاضر واحدهای صنفی طلافروشی در رکود کامل به سر می‌برند و خبری از ورود مردم در بازار مصنوعات طلا نیست. امیدواریم با افت و ثبات قیمت‌ها، خرید مصنوعات طلا از سوی مردم فراهم شود.

او اظهارکرد: تمام مسئولان در تلاشند کاهش قیمت‌ها محقق شود. این در حالی است که ما به سال نوی میلادی نزدیک می‌شویم و بازارهای بین‌المللی حدود 11 روز تعطیل هستند. ممکن است توقف خرید و فروش طلا در بازارهای بین‌المللی بر روند قیمت‌ها اثر بگذارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نمی‌شه با این قیمت طلا و سکه مهریه داد