کد مطلب: ۵۶۵۷۲۹

تهران در وضعیت فوق قرمز قرار گرفت

تهران در وضعیت فوق قرمز قرار گرفت

معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری گفت: ورودی بیمارستان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است. در روزهای اخیر صبح تا ظهر ۲۵۰ نفر سرپایی فقط برای داروی رمدسیور داشتیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون اجرایی بیمارستان فیروزآبادی شهرری گفت: ورودی بیمارستان به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است.

رضا محمدی گفت: این مدت، شیوع کرونا بر روی گروههای سنی‌ تاثیر داشته، یعنی گروه سنی کم‌تر را هم درگیر کرده، ابتلای فرد ۱۶ ساله و کوچک‌تر از آن را هم داشتیم، اما علائم بالینی این افراد کم‌تر از افراد با سن بیشتر بوده است.

وی افزود: یک لاین را برای تزریق رمدسیور سرپایی ایجاد کردیم که اوایل با روزی ۲۵ الی ۵۰ نفر مراجعه داشتیم، اما روزهای اخیر صبح تا ظهر ۲۵۰ نفر سرپایی فقط برای رمدسیور داشتیم.

او همچنین تصریح کرد: به دلیل کمبود دارویی که در مراکز درمانی دیگر وجود دارد، امکان دارد بیمارستان‌های دیگر این افراد را نپذیرند و برای همین با آدرس‌های مختلف از تهران به ما مراجعه می‌کنند. یعنی آدرس مراجعه کنندگان ما که جنوب تهران بود، به نقاط دیگر مثل نیاوران، تجریش، سعادت آباد و صادقیه تغییر کرده، در صورتی که قبلا آدرس بیماران برای همین مناطق بوده، افراد هم در مراکز دیگر یا معطل می‌شوند و یا خدمت دریافت نمی‌کنند و به بیمارستان ما سرازیر می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تجمعات همچون مراسم مسلمیه‌ که در روزهای گذشته بدون رعایت پروتکل های بهداشتی و مجوز از ستاد کرونا برگزار شد، بر میزان ورودی های بیمارستان تاثیر داشته است؟ بیان کرد: در هر حال رعایت نکردن پروتکل در هر شرایط باعث ابتلا می‌شود، این موضوع در فروشگاه‌های بزرگ، صف ارزاق و … هم اتفاق می‌افتد، بنابراین وقتی چنین تجمعی شکل می‌گیرد بین یک هفته تا ده روز علائمش مشخص می‌شود، و اگر تجمع بر ابتلا تاثیری هم داشته باشد فعلا نمی‌توان در مورد آن صحبت کرد. چیزی که الان در بیمارستان در دست داریم، محصول عدم رعایت‌ها در دو هفته‌ی قبل است و اگر روند واکسیناسیون تندتر انجام شود، امکان دارد ابتلا داشته باشیم اما بر روی کاهش مرگ و میر اثر خواهد داشت.

منبع: ایلنا

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • پوریا

    سلام. من به عنوان یه شهروند میگویم. تا وقتی مردم رعایت نکنن. نمیتونیم مهار کنیم. متاسفانه من دیدم افرادی که دو دوز واکسنو زدند ماسکو دیگه نمیزنن

  • ناشناس

    خدا وکیلی جمع کنین مسخره بازی و بازیهای یورو جمعیت ورزشگاه تقریبا پر در مسابقات رالی 700000 تماشاگر
    کی میخواهید بیدار بشید
    قویترین واکسن سیستم دفاعی بدن خودمونه
    تمام کسایی که رفتن بیمارستان مردن
    کی میخواییم از فقر فرهنگی و مزخرفات خارج بشیم

  • ناشناس

    خداروشکر که دیگه از قرمز هم رد شدیم .تامراکز خرید بازهستن همینه مدیر یت کردن بلد نیستین

  • ناشناس

    درباره ویروس همه گیر کرونا دلت تعطیل میکند مسعولین راهکار بمردم یاد میدن ماشینو بزار با اتوبوس بیرون
    شهری سفر کن سوال شخص کرونا داره یا سواریش جاله نه

  • ناشناس

    مسعولین یا دولت اعلام تعطیلی میکنن و از درب منزل ممنوعیت فردی باید باسد نه ماشینو جریمه کنن کاسبی بدز نیست از درب منزل هیچ کی حق نداره بیاد بیرون و شهر باید بدون تردد باشه و اینجاست که مردم باید همکاری کنن اعلام کنن مایهتاج زندگیشون خرید کنن و چندروز بیرون نیان بهتراز مردنه

  • محسن

    از ترس تظاهرات اماره بالا میدن ملت ساده

    • ناشناس

      ای ول

  • ناشناس

    بهتره بگید به مرگ ملت راضی هستید یکماه درست برخورد شود همه جا سفید میگردد الان همه جا زرشگیه و سیاهه نه قرمز ….. چند روز دیگه محرمه همه جا پر از پروژکتور نصب میشه ملت هم برای خوردن چای و غذا تو تکیه ها رو پر میکنن با کرونا و افزایش مرگ و میر آیا برای رفع این بحران اندیشه هم شده نه ….. چون نونتون تو این کارها است واگذارتون به همان خدای حسین که براش سینه میزنید ??