کد مطلب: ۷۵۰۲۷۹

مدیریت بحران: افت فشار گاز در برخی مناطق/ قطعی نداریم!

مدیریت بحران: افت فشار گاز در برخی مناطق/ قطعی نداریم!

افزایش سرمای هوا در کشور باعث افت فشار گاز در بسیاری از نقاط کشور شده است. به گفته مسئولان قطعی گاز در کشور نداریم و مشکل افت فشار به زودی حل می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به گفته رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، در حال حاضر قطعی گاز در کشور نداریم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه قطعی گاز نداریم، گفت: در برخی مناطق کشور با افت فشار گاز مواجه هستیم، اما طی ۳ یا ۴ روز آینده و با متعادل شدن هوا این مشکل رفع خواهد شد.

محمدحسن نامی اظهار داشت: استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، ‌گلستان و مازندران تقریباً بیشترین درجه برودت سرما و در برخی مناظق، به خصوص در استان‌های خراسان جنوبی و رضوی افت فشار گاز را داشتیم که این موارد را باید بیشتر مورد توجه قرار بدهیم.

وی افزود: منطقه غرب استان مازندران و استان گلستان هم به همین صورت بود. البته استان گلستان به دلیل اینکه گاز ورودی از ترکمنستان قطع شد تا حدودی با مشکل مواجه شد، اگر این موضوع ادامه داشت شاید هیچ مشکلی پیش نمی‌آمد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در برخی مناطق افت فشار داریم که این هم به نظر می‌رسد تا سه یا چهار روز دیگر به دلیل اینکه هوای قسمت‌های عمده‌ای از کشور متعادل می‌شود، این فشار در آن قسمت‌ها بیشتر خواهد شد و به طور کلی مشکل رفع خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دولتی تمام وکمال قطع…کنید……