کد مطلب: ۵۶۷۵۵۰

سازمان نظام پزشکی مشهد:

حال مشهد وخیم است تا از دست نرفته کاری کنید

حال مشهد وخیم است تا از دست نرفته کاری کنید

سازمان نظام پزشکی مشهد در راستای تعطیلی سراسری شهر درخواستی را مطرح و بیانیه‌ای را در خصوص وضعیت وخیم کرونایی مشهد مطرح کرد که در آن تعطیلی سراسری و کامل شهر مشهد را لااقل به مدت یک هفته امری ضروری دانسته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سازمان نظام پزشکی مشهد با صدور اطلاعیه‌ای با هشدار نسبت به شیوع کرونای دلتا، خواستار تعطیلی سراسری این شهر و مسدود شدن تمامی ورودی و خروجی‌های شهر به شکل واقعی اعم از ریلی، زمینی و هوایی شد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«آقایان مسؤولان باور کنید فاجعه‌ای وحشتناک در مشهد در حال وقوع است، شرایط فعلی این است:

بیماران کرونایی تختی برای بستری ندارند و به‌شدت با کمبود امکانات درمانی رو‌به‌رو هستیم.

اوضاع کادر درمان واقعا غیرقابل توصیف است، همکاران ما با تزریق دو دوز واکسن یکی پس از دیگری مبتلا شده و بر خلاف تصور، کرونای دلتا بسیار شدید آن‌ها را درگیر کرده است.

در شبانه‌روز گذشته ۷۰ نفر از همشهریان مشهدیمان را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده ایم! که ابتلای نیمی از آن‌ها به کرونا قطعی و نیم دیگر نیز مشکوک به بیماری بوده‌اند.

ورود هر مسافر به مشهد به هر طریقی چه به‌وسیله خودروی شخصی و چه توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی اعم از ریلی، زمینی و هوایی تنها و تنها به گسترش بیماری کمک کرده و خواهد کرد.

فعالیت عادی مراکز خرید، ادارات، شرکت‌ها، تالارهای عروسی، استخرها، باشگاه‌های ورزشی در شرایطی که حتی کوچکترین موارد چون الزام به استفاده از ماسک در بسیاری موارد رعایت نمی‌شود، فاجعه‌بار است.

اگر تا دیروز سالمندان و افراد ضعیف را از دست می‌دادیم امروز شاهد پرپرشدن جوانان و کودکانمان هستیم.

از مسؤولان استانی و شهری امام جمعه محترم، استاندار محترم، تولیت محترم آستان قدس رضوی، شهردار و اعضا شورای شهر گرامی و … مصرانه تقاضا داریم، ضمن موافقت فوری با اقدامات زیر همشهریانمان را از این وضعیت باورنکردنی و اسفناک نجات دهید.

۱ ـ تعطیلی سراسری و کامل شهر لااقل به‌مدت یک هفته

۲ ـ مسدود شدن تمامی ورودی و خروجی‌های شهر به شکل واقعی اعم از ریلی، زمینی و هوایی

۳ ـ احداث مراکز موقت درمانی برای بستری بیماران

به نمایندگی از پزشکان و پرستاران قهرمان و مدافع سلامت استان و شهر انتظار داریم، با درک این شرایط مسؤولانه اقدام کرده و در روزهایی که متبرک است به ولایت مولایمان علی(ع) با اتخاذ تصمیمات درست و اقدامات عاجل برای نجات جان مردم یاریمان کنید، چرا که قطعا فردا دیر است.»

منبع: فارس

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بینام

    مشهد ،از مسئولین و وزارت بهداشتخواهشمندم رسیدگی کنید چرا برای واکسینه شدن نمایندگان بیمه عمر پاسارگاد قدمی برنمی‌دارند .من نماینده بیمه هستم و محل کار ما داخل دفاتر پیشخوان دولت هست
    از وزرات بهداشت درخواست میکنم سری ب دفتر پیشخوانه دولت ک کارهای شناسنامه و کارت ملی رو انجام میدهند وما در این مکان مشغول ثبت‌نام بیمه عمر هستیم سری بزنید روزانه بالای ۵۰۰ مراجعه کننده فقط در شیف صبح چون ساعت کاری فقط تا ۳ظهر هست ب این دفتر واقع در مشهد طبرسی جنوبی روبه روی درمانگاه فجر چهارراه گاز شرقی سری بزنید و ازدحام جمعیت ک اکثرا بدون ماسک هستند خواهید دید
    یا واکسن کرونا را برای ما دستورش را صادر کنید یا این مکانها را کنترل یا تعطیل کنید خواهشمند رسیدگی هستم

  • بینام

    در مورد دفتر پیشخوان دولت ک کارهای کارت ملی و شناسنامه را انجام میدهند واقع در طبرسی جنوبی روبه روی درمانگاه فجر چهارراه گاز شرقی .کاری بکنید روزی هزار نفر مراجعه کننده در نصف روز در این مکان میان ک طولانی مدتی باید بمانند تا کارهایشان تمام شود اکثر بدون ماسک محیط سربسته شلوغ .تورو خدا مسیولین سری بزنن بازدید کنند .برای پرسنل بیچاره کاری بکنید یا فعلا تعطیل کنید این مکانها و .ب خدا مردم از بیشناسنامه ای نمی‌میرند از این شلوغی و ویروس هست ک می‌میرند
    خواهشمند رسیدگی هستیم

  • مهدیه

    من خودم کرونا دارم الان ۲۵ روزه و واقعا به مراکز درمانی که میرفتم هر پنج دقیقه یکی مراجعه می‌کرد که فقط سرم بهش میدادن و تقویتی و واقعا کاش کاری برای ما ملت بکنن اصلا براشون مهم نیست که مردم زنده باشن یا بمیرن واقعا متاسفم ودلم برای مردمم میسوزه

  • ناشناس

    والا داخل حرم فقط به چادر اهمیت میدن که مبادا یک سانتی متر عقب بره. در صورتیکه باید ماسک رو جدی بگیرند. کسی بدون ماسک وارد حرم نشه. خادمین عزیزی که در ورودی حرم کنترل بدنی میکنن اصلا هیچ وسیله ای ندارند در قسمت بانوان با دست همه رو میگردن و لباسهای همه رو دستمالی کروه و به هم میمالند. دستهاشون رو به وسایل داخل کیف همه میزنن و ویروس رو از جایی بجای دیگه انتقال میدن. صف نبات اهدایی رو هم که نگو…
    خواستم بگم اینا یه چیزای ساده هست که دیده میشه اما اهمیت داده نمیشه چون یک سیاست هست… خوش بحال مسوولین …

  • ناشناس

    واقعا مسولین محترم چرا بفکر ما مشهدی ها نیستند مردم عروسک خیمه بازی شدند که یکی پس از یکی بمیرند فاجعه انسانی بشه و اونوقت معلوم نیست که چه ضرر مالی متحمل میشین حرم و تعطیل کنید .جون مهمتره یا وقف و نذورات مردم .بخدا اگر شهدا زنده بودن راصی به باز بودن حرم‌برای شیوع کرونا نبودند.افسوس …..

    • ناشناس

      بخاطر اینکه در آینده نزدیک به افغانستان فروخته میشوید و جزء کشور افغان میشوید خداخافظ مشهد

  • مهدی رضای

    فقط میتونم بگم لطفا رعایت کنید فعلا کنسل کنید تمام خریدرو مسافرت ووووو دیکه رو

  • ناشناس

    خدا لعنتی ها تعطیل کنید بزارید وضعیعت بهتر بشه همش به خاطر عروسی هاست اگر عروسی نگیرید چی میشه کج میرید خونه بخت ابان وضعیت را خراب کردید

  • ناشناس

    من بلیط داشتم اما به خاطر شرایط حاظر نمیخوام برم اما متاسفانه شرکت ریلی هزینه استرداد رو ازم کم میکنه

  • ناشناس

    پول بلیط پس بدن چرا نمیدن؟

  • ناشناس

    سلام. پس اینهمه بلیط قطار و هواپیما رو کی میگیره؟ همه چی رو گذاشتن به اختیار بعد هم میگن وضعیت خوب نیست. خب فروش بلیط رو تعطیل کنن که رفت و آمدها کنسل بشه. هرکسی به فکر جیب خودشه!!!!