کد مطلب: ۵۱۲۵۲۲

ووچرمانی و سرنوشت مشابه یوکش (Ukash)

ووچرمانی و سرنوشت مشابه یوکش (Ukash)

این روزها اخباری مبنی بر شروع مذاکراتی برای خرید برند ووچرمانی توسط پی سیف کارد به گوش می‌رسد و تنها دلیل آن  رشد روزافزون برند ووچرمانی می‌باشد که به ما روزهای پیشرفت یوکش را یادآوری می‌کند.

دنیای پول‌های الکترونیکی و ارز‌های دیجیتال سال‌هاست که جایگاه خود را در دنیا تثبیت کرده‌اند و هر روز ما را به نسل جدید تراکنش‌های مالی نزدیک‌تر می‌کنند. پی سیف کارد (Paysafecard)، آمازون پی (AmazonPay)، ووچرمانی و چندین برند دیگر جزو برند‌هایی هستند که امروزه ما را به سرعت در این مسیر حرکت می‌دهند. اما در بین تمام این این برندها پی سیف کارد (Paysafecard) همیشه پیشتاز بوده و دلیل آن خرید برند‌های بزرگ و ادغام آن‌ها با خود بوده است. از اصلی‌ترین ادغام‌های تاریخ می‌توان به خرید یوکش (Ukash) توسط پی سیف کارد (Paysafecard) اشاره کرد و به تازگی شایعاتی در خصوص خرید ووچرمانی توسط این کمپانی بزرگ به گوش می‌رسد.

همانطور که احتمالا می‌دانید کمپانی یوکش(Ukash) با نام ثبت شده‌ی اسمارت ووچر (SmartVoucher) یکی از ارائه دهندگان سیستم‌های پول الکترونیکی در دنیا بود که فعالیت خود را در سال ۲۰۰۵ در انگلستان شروع کرد. این کمپانی خیلی سریع توانست جای خود را در بیزینس پول‌های الکترونیکی باز کند تا جایی که در فعالیت خود را در ۵۰ کشور اروپایی، کانادا، آفریقای جنوبی، استرالیا و آمریکای جنوبی گسترش داد. از دیگر افتخارات این برند قرار گرفتن در رتبه‌ی ۲۳ Sunday Times Microsoft Tech Track 100 بوده است، همچنین این کمپانی توانست بالاترین نشان افتخار مرتبط در خصوص بیزینس را از ملکه دریافت کند؛ اما پی سیف کارد خیلی زود خطر بزرگ شدن این برند را حس کرد و بلافاصله اقدام به خرید آن کرد. این روزها اخباری مبنی بر شروع مذاکراتی برای خرید برند ووچرمانی توسط پی سیف کارد به گوش می‌رسد و تنها دلیل آن رشد روزافزون برند ووچرمانی می‌باشد که به ما روزهای پیشرفت یوکش را یادآوری می‌کند.

حال نگاهی می‌اندازیم به دلایل احتمالی و علاقه‌مندی پی سیف کارد به ووچرمانی:

با اینکه ووچرمانی فعالیت خود را از سال ۲۰۱۶ شروع کرده‌ است، شاهد رشد بسیار سریعی از این کمپانی در کشورهای استراتژیک پی سیف کارد هستیم. از اصلی‌ترین دلایل این پیشرفت سادگی استفاده و قابلیت‌های جذاب آن می‌باشند.

اپلیکیشن‌های کاربردی آندروید و IOS، تراکنش‌، تبدیل و انتقال مبالغ بین حساب‌های داخلی بدون کارمزد، اتصال به شبکه‌ی اصلی بلاک‌چین (Blockchain) و از همه مهمتر راحتی و کاربردی بودن آن را می‌توان از اصلی‌ترین دلایل علاقه‌مندی پی سیف کارد به ووچرمانی دانست.

ادغام کمپانی ووچرمانی و پی سیف کارد با توجه به تجربه‌های قبلی مانند یوکش کاملا بدیهی به نظر می‌رسد اما باید دید که آیا این ۲ غول بزرگ پول‌های الکترونیکی به چه توافقی خواهند رسید.

*تجارت‌نیوز مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی‌آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می‌باشد*

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.