کد مطلب: ۴۸۷۷۴۶

عضو اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

ویترین فروشی لوازم خانگی خارجی!

ویترین فروشی لوازم خانگی خارجی!

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی می‌گوید: کالای لوازم خانگی خارجی دو سال است که به کشور ممنوع شده است. از این‌رو برخی نمایندگی‌ها اجناس جا مانده خود را به این شیوه (کالاهای مانده در ویترین) به مردم می‌فروشند. علت این اقدام نمایندگی‌ها نیز این است که دیگر کالایی در انبار برای عرضه ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، واردات لوازم خانگی خارجی دو سال می‌شود که ممنوع است. بر این اساس برخی گزارش‌های میدانی حاکی از این است که برخی از نمایندگی‌های خارجی به دلیل تقاضای بالا و عدم واردات، لوازم خانگی ویترین شده خود را به مردم با قیمت کمتری می‌فروشند.

در این رابطه برخی از نمایندگی‌ها می‌گویند علت فروش ارزان این کالاها این است که ممکن است برخی از قطعات در کالاهایی همچون یخچال ایراد داشته باشد. عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در این رابطه به تجارت‌نیوز گفت: کالای لوازم خانگی خارجی دو سال است که به کشور ممنوع شده است. از این‌رو برخی نمایندگی‌ها اجناس آخر خود را به این شیوه (کالاهای مانده در ویترین) به مردم می‌فروشند. علت این اقدام نمایندگی‌ها نیز این است که دیگر کالایی در انبار برای عرضه ندارند.

به جای خرید لوازم خانگی خارجی آن را تعمیر کنید

محمدحسین رحیمی افزود: تولید لوازم خانگی نسبت به گذشته بیشتر شده است. مردم می‌توانند به جای تعویض کالاهای خود وسیله مورد نظر را تعمیر کنند یا از کالاهای ایرانی استفاده کنند.

او با اشاره به قیمت لوازم خانگی داخلی اظهار کرد: قیمت لوازم خانگی طبق اعلام سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان فروخته می‌شود. همچنین واردات کالاهای خارجی به کشور ممنوع است. فعلا تصمیمی درباره آزادسازی واردات کالاهای خارجی به کشور گرفته نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نوش جون ادم گرون فروش

  • ناشناس

    حالا انگار لوازم خانگی ایرانی ارزونه؟

  • ناشناس

    همون بهتر که واردات بشه. تولید کننده ها ی داخلی جنبه ندارن و خون مردم رو توی شیشه میکنن.

  • ناشناس

    ماشینوارد نکردید چون سود بچه هاتون که سهامدارن تو ماشین بنجله داخلی بود وضعیت لوازم خونگی هم همینه…مهم یه عده هستند که امور بدستشونه بقیه به درک

  • ناشناس

    تو بازار امین حضور فروشی انجام نمیشه

  • ناشناس

    چرا جنس ایرانی بخریم.فقط مصرف کننده باید ازتولید حمایت کنه.!؟تولیدکننده درمقابل خریدار تعهدی نداره.
    بااین گرونفروشی تولیدکننده.لوازم خانگی مثل خودرو سازها شدند.

  • ناشناس

    میشه فحش نداد؟؟؟؟

  • سحر

    یخچال و فریزر یکی از مارک های به نام و تقریبا قیمت بالای ایرانی را خریدم،خداشاهده سه ماه کار کرد،گفتیم جنس داخلی بخریم ولی …

  • ناشناس

    هیچکس قدرت خریدجهازدخترش یاتعویض وسیله ای درخانه خودرانداردخدافقط خداجواب این گرونفروشی هاتونوبده خداجواب ظلماتونوبده

  • محمد

    ساید اسنوا ۴۲میلیون وحشتناکه