کد مطلب: ۱۲۶۵۶۳

٥ میلیون مشترک ایرانی از گاز طبیعی بهره مند هستند

٥ میلیون مشترک ایرانی از گاز طبیعی بهره مند هستند

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون پنج میلیون مشترک در کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند. به گزارش وزات نفت، سعید مومنی با اشاره به این که از سال ٩٢ تاکنون در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها اقدام‌های ارزشمندی صورت گرفته است، یادآور شد: در مدت ٤٤ سال از بدو

مدیرگازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون پنج میلیون مشترک در کشور از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
به گزارش وزات نفت، سعید مومنی با اشاره به این که از سال ٩٢ تاکنون در زمینه گازرسانی به شهرها و روستاها اقدام‌های ارزشمندی صورت گرفته است، یادآور شد: در مدت ٤٤ سال از بدو تاسیس شرکت ملی گاز ایران، ١٤ هزار روستا درکشور گازرسانی شده است.

وی افزود: این در حالی است که از سال ٩٢ تا کنون ٩ هزار روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم اکنون ٢٠٢ روستای خراسان جنوبی با پوشش ٤٨ درصدی از نعمت گاز برخوردار و و از این تعداد ١٥٧ روستا در دولت یازدهم گازرسانی شده است.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهوری، روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) در جریان سفر به بیرجند و استان خراسان جنوبی در آیین گشایش رسمی طرح‌های گازرسانی خراسان جنوبی از طریق ویدیو کنفرانس با اشاره به گزارش ارائه شده در نشست، گفت: گازرسانی به ٩ هزارروستا در دولت یازدهم آمار بسیار افتخار آمیزی است و این در حالی است که اعتبار آن نیز از بودجه عمومی نبوده و از محل صرفه جویی در فرآورده‌های نفتی تامین شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.