کد مطلب: ۷۵۲۶۷۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پایان بورس امروز ۳ بهمن ۱۴۰۱ / چه نمادهایی حجم مشکوک خوردند؟

پایان بورس امروز 3 بهمن 1401 / چه نمادهایی حجم مشکوک خوردند؟

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه سهم‌های فماک، اتکام، حخزر، کساپا و سرچشمه حجم مشکوک داشتند. به طوری که هر یک از آن‌ها به طور متوسط هشت تا 10 برابر میانگین حجم ماهانه خود حجم خوردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاملات بورس روز جاری در حالی رقم خورد که شاخص کل برخلاف روز گذشته گام برداشت؛ بر همین اساس نماگر اصلی تالار شیشه‌ای با افزایش هزار و 24 واحدی که معادل 0.06 درصد این شاخص است رو‌به‌رو شد.

شاخص کل هم‌وزن نیز همسو با شاخص کل رفتار کرد و با افزایش 0.53 درصدی به سطح 522 هزار و 700 واحدی رسید.

گفتنی است تابلو بورس اوراق بهادار تهران، حجم معاملات امروز را 17 میلیارد و 740 میلیون و ارزش معاملات را 9 هزار و 28 میلیارد تومان نشان می‌دهد.

ورود و خروج پول حقیقی

بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی حکایت از خروج سرمایه حقیقی‌ها از بازار سهام دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان بورس امروز، خبر از خروج 465 میلیارد تومانی پول از بورس می‌دهد.

نقشه بورس تهران امروز با حضور 300 نماد سبز و 338 نماد منفی نمایان‌گر غلبه فروشندگان در بازار بود. همچنین ارزش دلاری بازار سرمایه ایران در پایان معاملات روز یکشنبه معادل 274 میلیارد دلار شد.

صف خرید و فروش

در لیست بیشترین ارزش‌ صف فروش نمادهای وسالت، خبنیان، خکاوه، بالاس و خکرمان در این لیست به چشم می‌خورند.

بیشترین ارزش صف خرید نیز متعلق به نمادهای دسینا، ثتران، گشان، وسدید و فاذر بود.

حجم مشکوک

بررسی معاملات بازار امروز نشان می‌دهد که سهم‌های زیر حجم مشکوک داشتند و به طور متوسط هشت تا 10 برابر میانگین حجم ماه خود حجم خوردند. در جدول زیر M نشانه میلیون است.

حجم مشکوک 3 بهمن

بیشترین ارزش معاملات

در جریان معاملات امروز بازار، سه سهم خودرو، خساپا و گدنا بیشترین ارزش معاملات و سهم‌های خساپا، خودرو و خگستر بیشترین حجم معاملات را ثبت کرده‌اند. همچنین سهم فارس نیز بیشترین ارزش بازار را در اختیار خود گرفت.

ولصنم با افزایش هفت درصدی بیشترین بازدهی روز را از آن خود کرد. در مقابل، انرژی1 نیز با افت 9.62 درصدی در جریان بازار امروز بدترین عملکرد را ثبت کرد.

ورود پول هوشمند

بیشترین خالص خرید حقیقی نیز به سهم‌های فروژ، حخزر و اتکام تعلق گرفت. همچنین سهم‌های اتکام، کترام و حخزر نیز در جریان معاملات امروز ورود پول هوشمند داشتند. در سوی دیگر، فیلترهای بورسی نشان می‌دهند که نمادهای کاذر، نوری و جم خروج پول هوشمند داشتند.

لازم به ذکر است بیشترین سرانه خرید حقیقی در سهم‌های سمتاز، وتوس و گشان رقم خورد. همچنین دسبحا در جریان معاملات امروز بیشترین فشار تقاضا را ثبت کرد. در مقابل، بیشترین فشار عرضه نیز در نماد پرسپولیس بود.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار بورس بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ح

    امروز نمادهای قندی شروع خوبی داشتند ولی نیمه دوم به جای رشد بیشتر افت کردند چون عرضه های شدید اجازه رشد را نمیداد ولی از فردا گروه قندی ها رکورد مثبت را ثبت خواهند کرد

  • ح

    دلار وطلا در حال سقوط هستند. به زودی سرمایه ها روانه بورس خواهد شد ود بورس جان تازه ای خواهد گرفت