کد مطلب: ۶۵۰۲۲۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یکشنبه متعادل بورس با بازگشایی‌های عجیب

یکشنبه متعادل بورس با بازگشایی‌های عجیب

امروز یکشنبه ۱۱ اردبیشهت ماه شاخص کل بورس با افزایش بیش از سه هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۲۵ هزار واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در حدود ۱٫۰۲ درصد کاهش داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بورس امروز افزایش سه هزار و ۱۷۸ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۲۵ هزار واحد رسید.

امروز گروه خودرویی روند منفی به خود گرفتند و این منفی‌ها اجازه رشد شاخص کل را نداد. از سوی امروز شاهد بازگشایی عجیب برخی از نمادها بودیم برای مثال امروز نمادهای شبریز و فبستم با مثبت‌پوشی بازگشایی شدند.

افزایش شاخص کل هم‌وزن بورس

بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار ، امروز شاخص کل هم‌وزن ۱٫۰۲ درصد افت داشت و به محدوده ۴۱۹ هزار و ۶۱۹ واحدی رسید.

معامله‌گران در این روز ۶۱۳ هزار و ۹۹۲ معامله به ارزش ۵۴ هزار و ۲۸ میلیارد تومان انجام دادند.

امروز نمادهای شبریز، وتجارت، حکشتی، وبملت، وبصادر، شپنا، بوعلی و شستا بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. همچنین نمادهای فملی، نوری، فولاد، کگل و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس منفی شد

در روز یکشنبه شاخص فرابورس با کاهش ۳۵ واحدی به محدوده ۲۰ هزار و ۹۴۰ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۱۵ هزار و ۸۱۳ معامله بود.

امروز نمادهای بپاس، غصینو، وملل، بنو، ودی، وکبهمن و توریل بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، سمگا، صبا و زاگرس نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نمادهای کرمان، آریا، تجلی، فزر، ثرود، فرابورس و فتوسا نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.

آخرین قیمت ۱۸۰ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۵۲ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود پنج هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان رسید.

آخرین اخبار مربوط به بازار سرمایه در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یا الله

    همه مردم میدانند که بازار بورس مافیایی اداره میشود وجدان که هیچ , به انسانیت وآدمیت وحتی به لقمه نان حلال هم توجه واعتناء نمیشود . کجا اینقدر شتابان ؟!؟! سهم هر کس از ثروتمند وفقیر دو متر کفن است .

  • ناشناس

    چرا دولت و مجلس و قوه قضائیه یک بار برای همیشه اعتماد مردم را نسبت به بورس و فرابورس جلب و جذب نمی کنند و مشکل بورس را حل نمی کنند؟؟!!!!!!!!!!
    قیمت تمامی این سهم های کنونی که مربوط به ۳_۴سال قبل هست باید در حال حاضر صف خرید قفل شده باشه نه اینکه ۴ روز در هفته قرمز ،منفی و کاهشی باشه.

  • ناشناس

    اخه این قیمت ها با این تورم خنده داره مثلا شستا با حدود صدو شصت شرکت قمتش صد تومنه واقعا ک خنده داره