کد مطلب: ۶۰۴۰۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

فملی بورس را منفی کرد/ افت ۸۰۰ واحدی شاخص کل

فملی بورس را منفی کرد/ افت ۸۰۰ واحدی شاخص کل

بازار سهام تا نیمه امروز روند رو به رشدی داشت اما در ادامه و با بازگشایی منفی نماد فملی بورس نیز افت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام تا نیمه امروز روند رو به رشدی داشت اما در ادامه و با بازگشایی منفی نماد فملی بورس نیز افت کرد. شاخص کل با ۸۶۶ واحد منفی امروز در کانال یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحد قرار گرفت. این در حالی است که شاخص هم وزن ۰٫۱۲ درصد رشد داشت. ارزش کل معاملات بورس امروز نیز بیش از دو هزار و ۸۰۰ واحد ثبت شد.

فملی، شفن و فولاد به ترتیب با بیش از ۱۹۰۰، ۳۸۰ و ۳۶۶ واحد افت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل امروز داشتند. نمادهای برکت، شستا و بورس نیز امروز پرتراکنش‌تر از سایر نمادها شدند.

اداره بازارهای مالی، شیمیایی و فلزات اساسی برترین گروه‌های صنعتی امروز بودند. کمند، پالایش و افران بیشترین ارزش معامله و فاراکح، البرز و کمند نیز بیشترین حجم معاملات را در بازار امروز داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز منفی بود و در کانال ۱۹ هزار و ۱۸۱ واحد قرار گرفت. سمگا و زاگرس بیشترین تاثیر منفی و فرابورس بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل فرابورس امروز داشتند.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    بیاین بیرون .بخدا قسم اگه پول دزدی هم ببریم تو بورس حیفه.هرکه وایسه یا پولش از پارو بالا میزنه غمم نیس یا پوست کلفت
    و دیوونس

    • ناشناس

      هر روز میای میگی بیایین بیرون. اول خودت برو بیرون بعد به دیگران بگو. ۹۷ درصد از همون دلالهایی که یک سال و نیم پیش اومدن تو بورس رفتن بیرون. نتیجه اش همینه که میبینی. حالا تو خودت بزن به اون راه. جمع کن برو دیگه

  • ناشناس

    بورس دیروز رشد هشت هزار واحدی داشت که خوب بود و امروز ریزش جزئی ۸۰۰ واحدی داشت که آن هم شاید به خاطر بازگشایی منفی نماد فملی بوده باشد.
    به گفته اکثر کارشناسان سهام در قیمت های فعلی ارزنده هستند و حباب آنها تخلیه شده ولی چرا این سهام ارزنده خریدار چندانی ندارد؟؟؟؟؟؟
    چون اکثر مردم به جای سهام داری، نوسانگیری (دلالی) می کنند و بعد از یکی دو هفته سهام داری وارد صف فروش می شوند و با چندرغازی سود دو زاری از بورس خارج می شوند گواه این حرف هم گزارش های سایت تجارت نیوز است که در مدت یک سال و اندی ۹۷ درصد حقیقی ها از بازار خارج شده اند و بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد نقدینگی از بازار خارج کرده اند خوب معلوم است که با خروج ابرکانال نقدینگی توسط حقیقی ها بورس هم ریزش می کند و با ریزش بورس پول های هوشمند هم در ورود مردد شده و به سمت سایر بازارها رفته و این ریزش فرسایشی می شود، برادران سهام دار واقعی دیروز با وجود مثبت بودن شاخص کل کماکان برای هفتمین روز متوالی شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم آیا اینجا مسئول مقصر است یا خودمان؟؟؟؟؟
    جالب اینجاست که همین افراد صبح در صف فروشند و بعد از ظهر کامنت گلایه می گذارند که فلان مسئول مقصر است، دیروز کامنت می گذاشتند که دکتر دژپسند مقصر است و امروز کامنت می گذارند که دکتر خاندوزی مقصر است نه برادر این بنده خداها چه تقصیری دارند بی دلیل کسی را مقصر جلوه ندهید که علاوه بر ضرری که در این دنیا کردید در آن دنیا هم باید جوابگوی کامنت هایتان باشید.
    به نظر می رسد متهم اصلی ریزش بازار اولا) نوسانگیران (سهام داران فست فودی) و در ثانی) فروشندگان هیجانی هستند که مجال رشد شاخص را گرفته اند.
    رئیس محترم سازمان بورس شفاف سازی را اصل قرار داده و اگر دست پشت پرده ای بود به جد برخورد می کرد پس سهام داری با دید بلندمدت کنید (یک سال به بالا و برای سود خوب ۳ الی ۴ ساله)، ان شاء ا… پرسود باشید.

    • ناشناس

      خیلی پررویی !!!! کاش یه ذره وجدان داشتی

    • ناشناس

      یک نظر درست که به مزاج اکثرت بازار خوش نمیاد. چون میخوان همه تقصیرهارو بندازن گردن یکی دیگه. یک مشت دلال اومدن تو بورس. بورس حبابی نداشت که تخلیه بشه. با توجه به تورم کی میتونه از حباب در بورس صحبت کنه؟؟ از پارسال تا الان رب گوجه فرنگی سه برابر شده ولی سهامش به قیمت پارسال هم نیست. کدام حباب؟؟؟ خرید و فروش دلال گونه مردم مخصوصا تازه وارد باعث این وضعیت بازاره

    • ناشناس

      یک مشت چرندیات

    • ناشناس

      پ چرا من سه سهم دارم سه ماهه نفروختم همش منفی منفی ربطی نداره دستوری منفیه

    • ناشناس

      برادر عزیز همه حرف های شما متین اما شمامی فرماید دید بلند مدت داشته باشید بلند مدت یا میان مدت بیشتر از یک سال ونیم بنده تقریبا یک بیست ماه هست که وارد بورس شدم و از زمان ریزش تا کنون کمترین سهم فروختم و بیشتر سعی کردم میانگین کم کنم فکر می کنید نتیجه چه بیشتر سهام ها بین پنجاه تا هفتادوپنج درصد در ضرر هستم خیلی از سهم ها از قیمت عرض اولیه پایین تر است یک چیزی حدود چهل وپنج درصد الان به من بگو مقصر کیست به عنوان نمونه بپیوند عرض اولیه داده ۱۸۵۰۰ الان ببین چقدر است یک سال صبر با میانگین کم کردن چهل وپنج درصد تو ضرر هستم اخه حی نگید دید بلند مدت این هم نتیجه اش

  • ناشناس

    علت عدم رشد شاخص دارایکم وشستا است تا حقوقی ها(با کد حقوقی وحقیقی) تمام سهم این مردم را نخرند دست نمی کشند روش پایین آوردن سهم را هم که خوب بلدند واین روش مختص آنهاست حمایت مثلا دارایکم زمانی مشخص می شود که حقوقیها همه سهم ما را بخرند وما را بیچاره کنند و …..پس ربطی به فملی ندارد چون شاخص منفی بود بعد فملی باز شد دقت کنید

    • ناشناس

      اطلاعات غلط وارد نکن. حقوقی همه دارن میبینن داره میخره. توهم نزن دوست عزیز. با واقعیت صحبت کن

    • ناشناس

      مرد حسابی هنوز متوجه نشده ای که حقوقی درمدت 1 دقیقه با کد حقوقی میخرد وبا کد حقیقی می فروشد .پس تو تو باغ نیستی

  • مجمع تحلیلگران بورس

    خب مردم میفروشن و به همه لطمه میزنن. ۵۴ میلیون سهم معامله شد و ۳۲ میلیون از این سهمها حقوقی خرید. یعنی ۶۰ درصد فروش. حالا باز عوام مدعی عقل میان میگن دولت و حقوقی و… دارن بورس فلان میکنن.به این نظر من در همین گزارش چند نفر منفی دادن!!!!این عبارات کاملا روی تابلو بورس هست. اگر تابلو قبول نداری خب پس سریعا ازش خارج شو چون کل ملت معطل تو هستن که خارج بشی تا بورس به اونجایی که باید برسه. جایی که مردم میفروشن و حقوقی میخره و بازار منفی میشه چرا نمیری یغه مردم بگیری؟؟ خسته شدیم از نفهمی بسه دیگه

  • سعید

    دولت هرچقدر به بورس بی مهری کند خروج سرمایه از بورس و وارد شدن آن به بازار رمز ارزها و از بین رفتن پول ملی شتاب بیشتری میگیرد

  • محبت

    بدتر از این همان اتش جهنم است دلار بالای 31 هزار تومان فملی نه قیمت دستوری دارد نه شدت رانت پس چرا بزرکترین لیدر بازار حتی قیمت یک پنجم پفک را ندارد.. نه عزیز شاخص بخاطر فملی نریخت بخاطر نا امن بودن سرمایها در بورس ریخت که ادامه دار است.

  • ناشناس

    کمرم خم شد زیر بار منفی بورس خدا

  • ناشناس

    واقعا،یه وقتی طرف احمق ذاتی، یه وقت خودشو میزنه به حماقت،
    ا9راده ای برای بهبود و رشد بورس نیست،زور بخود نزنید، اگر دو ماه دامنه را مثبت کنند تازه شاید کمی بورس بتواند تورم ۱۰۰۰در صدی را جبران کند

  • ناشناس

    خرید حقوقی ها با کد اصلی و بعد فروش با کدهای متعدد حقیقی به یک روش کثیف در بورس تبدیل شده است. تا کی می خواهند به این کار ادامه دهند ؟

  • خمحرکه سلطان سقوط

    من خودم چند ماه هست که از بورس خارج شدم البته با ضرر ۷۰ درصدی! و باقی مانده سرمایم و بردم در رمز ارزها که هم ضررمو در بورس جبران کرد و هم ۵۰ درصد خیلی راحت و آسان سود کردم که بعد از سیو سود در رمز ارز از اون هم خارج شدم و پولمو بردم جای دیگه…../ خواستم بگم بورس ایران کوره پولسوزی هست و فقط سازمان بورس هدفش تامین کسری بودجه دولت هاست از جیب مردم و اصلا علاوه بر اینکه نمیخوان کسی سودی ببره تو بورس که فقط هدفشون غارت دسترنج و سرمایه مردم هست